استفاده از قانون جاذبه و قدرتمند 9 کلمه

[ad_1]

یکی از بزرگترین چالش ها برای بسیاری از افراد کار هر خانه بر اساس کسب و کار در تو رفتگی در دیوار بازاریابی شبکه ای فروش مستقیم یا بازاریابی وابسته است که جذب این نوع مناسب از چشم انداز. وجود دارد تنها یک راه برای به انجام رساندن این هدف است و نه حرف است که نیروی حیاتی کسب و کار شما به معنای واقعی کلمه. معنی کسب و کار شما به سادگی نمی تواند زنده بماند بدون آن. با وجود این واقعیت حیاتی اغلب اوقات بیش از حد بسیاری از مردم به سادگی چشم پوشی از این 9 حرف و پس از آن تعجب می کنم که چرا آنها در حال ساخت هر گونه پول در دراز مدت.

این 9 نه حرف بسیار قدرتمند آن را گرفته و کسب و کار متعدد به بالا در بازار وجود این واقعیت است که آنها ممکن است تا به حال یک محصول تحتانی. این 9 حرف است و بنابراین مهم است که اگر انجام شود به طور موثر آن را حتی مهم نیست که محصول خود را به دور از بهترین چون با این 9 حرف شما هنوز هم می تواند خود را ترک رقابت در گرد و غبار هنگامی که تسلط و به درستی اعمال می شود. تاریخ ثابت کرده این واقعیت زمان و زمان دوباره.

من مطمئن هستم که در حال حاضر شما احتمالا تعجب آنچه در جهان این 9 حرف است. درست است ؟ خوب این قدرتمند 9 کلمه است به نام بازاریابی! آن چه باعث شکستن و یا هر کسب و کار به معنای واقعی کلمه.

بازاریابی شامل تمام روش های خلاق شما استفاده برای ترویج کسب و کار شما. نگاهی به مک دونالد حق رای دادن به عنوان مثال من مطمئن هستم که شما موافق آنها واقعا نمی فروش بهترین و سالم ترین همبرگر در صنعت فست فود. با این وجود آنها به فروش همبرگر بیشتر از هر یک از رقابت خود را دست پایین. به این دلیل نیست که آنها لزوما فروش بهترین و سالم ترین محصول. به جای آن به این دلیل است که آنها با بهترین و موثر ترین بازاریابی است که پول می توانید خرید و باید برای سال های بسیاری است.

فکر می کنم در مورد این واقعیت است که بسیاری از کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در مورد می دانیم و التماس پدر و مادر خود را به آنها را به مک دونالد حتی قبل از اینکه آنها به اندازه کافی برای شروع مدرسه. مک دونالد مارک و به بازار عرضه شده حق رای دادن نام به خوبی در طول سال از آن است که در حال حاضر تقریبا یک موسسه آمریکایی در میان نسل های متعدد از مردم است.

بنابراین وقتی که می آید به فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای چه بازاریابی و قانون جاذبه در مشترک دارند ؟ همچنین به منظور به موفقیت آن مهم است به درک که این دو در واقع کار هم مانند خود را راست و دست چپ. اگر شما می خواهم به یاد بگیرند که چگونه این دو می تواند در ترکیب به شما کسب درآمد برخی از پول واقعی از خانه و سپس مطمئن شوید که به کلیک بر روی لینک در جعبه منابع در انتهای مقاله من.

با درک برخی از اصول اساسی قانون جاذبه همراه با بازاریابی موثر شما قادر به ایجاد یک وضعیت که جذب چشم انداز به شما و آنها را قادر به خود را به فروش. این است که کلید موفقیت خود را به خاطر مردم می خواهید هرگز آنچه را مجبور بر آنها. به یاد داشته باشید همه ما عشق را به خرید اما در همین راستا هیچ یک از ما را دوست دارد به فروش می رسد دوره است.

مهم ترین اصل از قانون جاذبه است که شما نیاز به درک است که کل ایده “دادن و گرفتن” به معنی اغلب اوقات شما باید برای ایجاد قبل از اینکه شما می توانید درو. به این دلیل مهم است که ابزار در جای چنین پاسخگوی خودکار است که اجازه خواهد داد که شما را به حفظ ارتباطات با چشم انداز خود را از طریق ایمیل و به طور مداوم با ارائه آنها را با اطلاعات ارزشمند است.

مهم ترین چیز برای شما به انجام است که قادر به ایجاد اعتماد با چشم انداز خود را. چرا این اینقدر مهم است ؟ شما به سادگی می تواند به ساخت هر نوع از کسب و کار به خصوص آنلاین و بدون ایجاد یک سطح معینی از اعتماد با افراد واقعی به دنبال آنچه شما در حال ترویج است.

شما قابل اعتماد? شما در دسترس خواهد بود به ارائه پشتیبانی برای آنها پس از فروش ؟ چگونه من می دانم که من می توانم باور آنچه شما به من گفتن ؟ اینها برخی از سوالات واقعی است که از طریق چشم انداز خود را در ذهن در حالی که آنها فکر که آیا انتخاب شما به عنوان حامی خود و یا خرید چیزی از شما یا نه.

شاید قیاس خوبی هنگامی که در تلاش به منظور توسعه اعتماد با چشم انداز خود را شبیه به فرآیند دوستیابی بین مردان و زنان است. در اکثر موارد یک مرد به دنبال یک زن از خود را انتخاب و او را مجبور به ایجاد یک سطح از اعتماد به منظور رسیدن به یک تاریخ دوم. البته در طول زمان او نیاز به انجام همه چیز به پرورش رابطه در جهت آن را به شکوفه. همچنین در بسیاری از موارد زن آیا این انتخاب.

به همین ترتیب چشم انداز آیا این انتخاب در شرایط پیوستن به کسب و کار خود و یا خرید محصول خود را. شما نیاز به انجام همه چیز به پرورش یک رابطه کسب و کار برای به دست آوردن مشتریان طولانی مدت و یا یک تیم سازنده مردم در شبکه های کسب و کار. یک نکته بسیار مهم است که شما نیاز به یک راه برای نگه داشتن در تماس با چشم انداز خود را معنی یا خود را به آدرس فیزیکی یا آدرس ایمیل اما ترجیحا هر دو.

یک ابزار موثر برای بازاریابی آنلاین است که به یک صفحه ضبط سرب. این یک صفحه که در آن چشم انداز خود را قادر به خواندن در مورد پیشنهاد خود را و یا فرصت و بر اساس علاقه خود را از مردم قادر به پر کردن اطلاعات تماس خود را قبل از اینکه قادر به یادگیری بیشتر در مورد پیشنهاد خود را و یا فرصت.

صفحات جذب سرب حیاتی برای ایجاد یک لیست است که شما می توانید بازار خود را کسب و کار به. خود را در صفحه ضبط سرب ممکن است اولین چیزی که مهمانان ببینید که زمانی که آنها به نوبه خود در صفحه اصلی وب سایت خود را به طوری که شما چشم انداز علاقه مند می توانید با پر کردن اطلاعات برای به دست آوردن دسترسی به تمام وب سایت خود را.

به دست آوردن ایمیل و با استفاده از پاسخ دهنده خودکار – پس از شما بازدید کنندگان اطلاعات شما دارای دانید-چگونه به پرورش یک کسب و کار آنلاین و ارتباط با آنها. اول شما باید برای شروع این رویکرد از توسعه یک کسب و کار آنلاین ارتباط با مشتری آینده نگر با اجرای یک پاسخ دهنده خودکار است که برای نگه داشتن مشتریان آینده نگر خود را علاقه مند در آنچه شما باید آنها را ارائه دهد.

پاسخ خودکار ابزار فوق العاده است که شما باید اجرای زیرا آنها خواهد شد به طور مداوم تحویل به چشم انداز است که پر از اطلاعات است که شما را نگه می دارد پیام و یا فرصت را در مقابل چشم انداز خود را. شما همچنین می توانید آنها را به طوری که پاسخگوی خودکار را پر کنید در چشم انداز نام داده می شود.

تقلید و هدف از ایمیل سوابق – هنگامی که یک بازدید کننده وارد فرم خود را در صفحه ضبط سرب باید آن را روشن ساخته است که به شما خواهد شد از جمله آنها را در یک ایمیل ضبط که در آن آنها ممکن است بی بها داده ها و منابع است. لیست ایمیل کار می کنند به خوبی استفاده می شود که با دقت از آنجا که آنها ارائه گیرنده تکرار مشاهده کسب و کار خود و نام و نام خانوادگی که می تواند تولید یک نام تجاری برای شما. این هم یک راه خوب برای توسعه اعتماد با مشتریان بالقوه خود پس با هر ایمیل آنها برای به دست آوردن از شما آنها باید تبدیل به طور قابل ملاحظه ای قابل اعتماد از شما و کسب و کار.

برخی از مردم در حال شک و تردید از کسب و کار آنلاین و در عین حال که تمایل به کاهش زمانی که یک عامل به یک کسب و کار’ لیست ایمیل. بدیهی است هدف اصلی از داشتن و استفاده از یک لیست ایمیل است که به تولید و فروش بیشتر برای کسب و کار شما. شما ممکن است به راحتی این کار را با ارائه لیست کاربران آموزنده منابع اطلاعات مفید و حتی امتیازات و فروش فقط برای آنها است.

یکی از چیزهایی که شما باید همیشه نگه داشتن در ذهن است که شما ممکن است بسیاری از یو پی اس ثبت نام برای لیست خود را اگر شما صفحه ضبط سرب ضعیف است, خسته کننده و یا uninspiring. مردم را به آسانی کلیک دور. مهمترین چیزی که شما می توانید تمرکز بر روی خود را نگه داشتن سرب ضبط صفحه ساده و در عین حال آموزنده با روشن و قانع کننده پیام.

هنگامی که شما ایجاد یک لیست ایمیل از مشتریان یا چشم انداز علاقه مند, سپس شما باید به ایجاد یک دارایی برای خودتان. این نوع دارایی است که اگر به درستی کشت و به عنوان یک نتیجه از آن است که به عنوان ساده به عنوان کاشت بذر پس از آن فقط صبور بودن و انتظار برای آن را برداشت. هنگامی که شما انجام این کار شما به طور موثر استفاده از یکی از اصول اصلی قانون جاذبه “کاشت و برداشت” و سپس بعد از آن در بسیاری از موارد خود را به موفقیت نهایی است که به مقصد به راست در اطراف گوشه.

به طوری که اطلاعات من در بازاریابی و استفاده از اصول قانون جاذبه خود را برای کمک به رونق کسب و کار. امیدوارم مفید بوده باشه و شما قادر خواهید بود برای به دست آوردن چیزی خارج از آن.

[ad_2]