ایکس بادی (xbody) چیست و چه مزایایی دارد ؟

تیم و توسعه همین تکنولوژی برای ارتقا عملکرد و شدت تمارین EMS ایکس بادی حالت را آماده کرده اند تا اشخاص بتوانند در شکل تمایل از امکاناتی همچون وزنه های سبک، طناب، باند های الاستیک و… تمریناتی که اهمیت تحریک الکتریکی عضلات (EMS) انجام می شود سبب ساز فعال شدن کل تیم های عضلانی اهمیت در تن در طول جلسه تمرینی شده و طی 20 دقیقه تمرینات قدرتی حساس XBody، انقباض عضلانی نسبتاً 150 برابر بخش اعظم از انقباض عضلانی در تمرینات سنتی می باشد که همین برابر است اصلی حدود 39000 انقباض عضلانی در هر جلسه تمرین قدرتی. زمان تمرین اهمیت ایکس بادی بیش از 90٪ عضله‌ها به طور هم‌زمان در ارتفاع هر انقباض در یک جلسه ی 20 دقیقه ای فعال می شوند در حالی که در طرز سنتی این واقعه پس از سه جلسه یک ساعته به وقوع خواهد پیوست، این در حالیست که هیچگونه آسیبی به مفاصل وارد نمی شود. اگر بگوییم که در طی انجام تمارین ورزشی مهم ایکس بادی در حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری در زمانه انجام (۲۰ دقیقه) و حدود ۱۸۰۰ کالری در طی مدت باز پروری ماهیچه ها (۴۸ تا ۷۲ ساعت آن‌گاه از تمارین) مصرف می شود شاید فکر نمایید که اغراق شده است ولی تحقیقات زیادی که در همین راستا رخ گرفته میباشد خبر از سوزاندن ۲۵۰۰ کالری در هر جلسه تمرین ورزشی حیاتی همین تکنولوژی ایکس بادی مرزداران می دهد. یکی از از پرسش ها رایج درباره نحوه ایکس بادی، مدت زمانه به کار گیری از آن به جهت انجام تمارین ورزشی است. بله، شما می توانید طولانی مدت و به طور مرتب اساسی آموزش معمول تمرین کنید. به طور خلاصه می اقتدار گفت ایکس بادی روشی میباشد حساس بازدهی زیاد بالا برای تمام تن در مدت زمانه 20 دقیقه در هفته که همین زمان برای احساس برد در طی تعدادی هفته کافی است. یک تمرین ساده 20 دقیقه ای XBody تمام تن هم اندازه یک تمرین سنتی 90 دقیقه ای (شامل تمرینات قدرتی، هوازی و توانبخشی) است. بر مغایر تمرینات باشگاهی و یا این که همان سنتی که در آن یک اتصال آگاهانه به جهت هدفمند نمودن و جذب عضلات گزینه نیاز در ارتفاع یک حرکت مختص نیاز است، XBody بدون مصالحه، پیام الکتریکی (پتانسیل عمل) را که به طور طبیعی به وسیله مغز از طریق سیستم عصبی مرکزی (CNS) به عضله منتقل می شود را اسکن می کند. 1. یک دسته “تمرینات قدرتی” است که در آن کاهش وزن حیاتی ایجاد عده عضلانی فارغ از چربی به دست می آید.