دستگاه اکسیژن ساز با اطلاعات تکمیلی

دستگاه اکسیژن ساز پزشکی AmcareMed می تواند اکسیژن خالص را برای انواع بیمارستان ها و کلینیک ها بطور مداوم تأمین کند. سیستم تولید دستگاه اکسیژن ساز پزشکی از فن آوری جذب نوسان فشار (PSA) برای جدا کردن اکسیژن از هوا استفاده می کند.

تجهیزات کارخانه اکسیژن ما هوا را به عنوان ماده اولیه ، غربال مولکولی زئولیت به عنوان جاذب ، تحت فشار کم دمای معمولی ، با استفاده از انتخاب غربال مولکولی زئولیت برای جذب اکسیژن قرار می دهد. خلوص 3٪ ± 93٪ است. علاوه بر ژنراتورهای موجود اکسیژن ، ما همچنین می توانیم سیستم تولید کننده اکسیژن را با توجه به شرایط نصب سایت مشتری سفارشی سازی کنیم و می توان در محل برای مشتریان نصب کرد.

 

اصل کار

فرآیند تولید اکسیژن دستگاه اکسیژن ساز پزشکی در شکل نشان داده شده است. فرآیند کار دقیق ، هوای پزشکی است که پس از خشک کردن و تصفیه ، با تعویض دریچه به برج جذب می شود. در برج جذب ، گاز اکسیژن در بالای برج جذب و سپس درون مخزن ذخیره اکسیژن جمع می شود. از طریق فیلترهای مختلف برای از بین بردن گرد و غبار ، باکتری ها و بوی عجیب و غریب ، به گاز با کیفیت اکسیژن برسید. کنسانتره اکسیژن ما به بیمارستان اجازه می دهد تا توانایی تولید اکسیژن مستقل را به طور مستقیم در محل تأسیسات داشته باشد.

دستگاه اکسیژن ساز
دستگاه اکسیژن ساز

مشخصات فنی

ظرفیت ژنراتور اکسیژن: 3Nm3 / h N 50Nm3 / h (واحد)

خلوص اکسیژن پزشکی: 3٪ 93٪ (با فناوری PSA)

منبع تغذیه: 380V / 220V

توان ورودی: 5-75KW

نصب بسیار ساده و آسان است

آخرین قطعات برای اطمینان از عملکرد صاف

اکسیژن برای استفاده پزشکی بهترین جایگزین برای مایع برای سیلندرهای پر شده است

فشار خارج: 5 ~ 0.55 مگابایت (قابل تنظیم)

نویز عملیات: 85dB (A)

 

استفاده از اکسیژن ساز در هواپیما

مقررات حمل و نقل هوایی مستلزم آن است که در صورت از بین رفتن فشار کابین در ارتفاعی که فشار جزئی اکسیژن برای حفظ آگاهی کافی باشد ، اکسیژن اضطراری در دسترس مسافران قرار گیرد. مشکلات مربوط به وزن ، پیچیدگی و نگهداری مرتبط با سیستم مخزن اکسیژن بدان معنی است که اکثر هواپیماهای حمل و نقل از ژنراتورهای شیمیایی اکسیژن برای تهیه اکسیژن اضطراری برای سرنشینان کابین مسافر استفاده می کنند.

 

دستگاه اکسیژن ساز  معمولاً در بالای هر ردیف صندلی نصب می شوند. اگر ارتفاع كابین به یك ارتفاع از پیش تعیین شده برسد (14000 ‘استاندارد) ، یا اگر سیستم توسط خدمه پرواز فعال شود ، پانل های سربار باز می شوند و ماسك های اکسیژن از بین می روند. برای قرار دادن ماسک ، لازم است کاربر مورد نظر آن را به سمت پایین بکشد و این عمل پین شلیک را آزاد کرده و ژنراتور را فعال می کند.

 

هسته اکسید کننده سازنده اکسیژن معمولاً شامل کلرید سدیم (NaClO3) است که با <5٪ پراکسید باریم (BaO2) و <1٪ پتاسیم پرکلرات (KClO4) مخلوط شده است. این هسته با استفاده از گرما فعال می شود ، که به طور معمول با مخلوطی از استیفنات سرب و تتراسن تولید می شود که خود با یک بار منفجره کوچک در یک کلاهک ضربه ای فعال می شود. این بار مواد منفجره با آزاد شدن مکانیسم شروع بهار بارگذاری می شود که تا زمانی که با کشش روی تسمه آزاد شود که هنگام آزاد شدن ماسک های اکسیژن از صفحه های سربار آزاد می شود ، مهار می شود. پس از فعال سازی ، واکنش شیمیایی و تولید اکسیژن تا زمان خالی شدن ژنراتور ، به طور معمول بسته به نوع و اندازه ژنراتور نصب شده ، در بازه 12 تا 20 دقیقه ادامه خواهد یافت. واکنش مواد شیمیایی مقدار قابل توجهی گرما تولید می کند و قوطی تولید کننده در محفظه سربار می تواند به دمای بالاتر از 250 درجه سانتی گراد برسد. تأثیر این امر این است که بوی سوزش غالباً غیرقابل پیش بینی ممکن است در کابین مسافر آشکار شود و باعث زنگ خطر شود.

 

مقدار اکسیژن که می تواند توسط دستگاه اکسیژن ساز کابین نصب شده ، به عنوان تابعی از زمان تولید شود ، ثابت نیست. نیاز مورد نیاز بستگی به حداکثر ارتفاع عملیاتی هواپیما و مشخصات فرود اضطراری دارد که انتظار می رود پس از از دست دادن فشار کابین قبل از رسیدن به ارتفاعی ، به طور کلی 10،000 فوت در امولسیون ، جایی که اکسیژن اضافی دیگر لازم نیست ، دنبال شود. همچنین از آنجا که میزان اکسیژن مورد نیاز در ارتفاعات بالاتر از مقدار مورد نیاز در ارتفاعات پایین تر خواهد بود ، هسته شیمیایی ژنراتور دارای قطر بزرگتر در انتهای شروع نسبت به انتهای خروجی است به طوری که در ابتدا اکسیژن نسبتاً بیشتری تولید می شود. واکنش.

 

هر دستگاه اکسیژن ساز توسط لوله های پلاستیکی به تعدادی از ماسک های اکسیژن اضطراری وصل شده است. برای تهیه حداقل 10٪ ماسک بیشتر از صندلی ها ، نیاز به تنظیم مقررات وجود دارد ، بنابراین برخی از ردیف های صندلی یک ماسک اضافی در دسترس خواهند داشت. در صورت داشتن یک نوزاد در دامان خود یا اینکه کسی در راهرو نیاز به یک ماسک اضافی داشته باشد این امکان را می دهد. در صورت وقوع آتش سوزی ، نباید ماسک های اکسیژن مسافری مستقر شود زیرا تولید اکسیژن ممکن است اوضاع را بدتر کند.

 

اطلاعات بیشتر در مورد جنبه های گسترده تر سیستم های اکسیژن رسانی هواپیما و استفاده از آنها در دسترس است.

 

https://www.berankard.com/product-category/%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%aa%d9%86%d9%81%d8%b3%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%b3%db%8c%da%98%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c/%d8%a7%da%a9%d8%b3%db%8c%da%98%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *