رپورتاژ یا رپرتاژ آگهی چیست ؟ نقل قول از فارسی کلاب

گزارشگری یا گزارش تبلیغات چیست؟
اگر این اولین بار است که کلمه رپورتاژ یا رپورتاژ را می شنوید یا می بینید ، می خواهید بدانید که رپورتاژ یا رپورتاژ چیست. ، “رپورتاژ به چه معناست” ، “رپورتاژ به معنای چیست” و … من با هم روبرو شدم
تعداد سؤالات واقعاً به حدی بود که اگر بخواهم سؤالی درباره معنای رپورتاژ یا رپورتاژ بپرسم ، می توانستیم بیش از 100 سؤال بپرسیم ، اما فکر می کنم سؤالات بیشتر باعث ابهام بیشتر می شود ، بنابراین من فقط به چند سال اصلی مراجعه می کنم. . من انجام دادم ، اما من به سؤالات مختصراً در زیر پاسخ خواهم داد
تعاریف مختلفی برای گزارش و گزارش تبلیغات وجود دارد ، بنابراین بیایید چند تعریف را بررسی کنیم و سپس به کامل ترین تعریف برویم:
»تعریف رپورتاژ به نقل از وب سایت بازاریابی:
گزارش چیست؟ گزارشگری یک قالب چاپی ویژه است که یک شرکت یا سازمان به طور غیرمستقیم صرف بازاریابی و انتقال مارک و محصولات خاص خود می کند. مدیر تبلیغات برای فضای مورد نیاز برای ارائه محتوای متنی محور به مخاطبان هدف نهایی ، مجله ، روزنامه یا وب سایت پرداخت می کند.

»گزارش تعریف از ویکی پدیا ، دائرyclالمعارف رایگان:
گزارش تبلیغات چیست؟
گزارشگری تبلیغات نوعی تبلیغات است که در قالب گزارش ارائه می شود. یعنی مخاطبان رسانه تصور می کنند که آنها گزارشی بی طرفانه ارائه می دهند ، در حالی که آنچه می بینند ، می شنوند و می خوانند در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه های ذهنی یک محصول یا خدمات در ذهن آنها است.

اصطلاح گزارش آگهی برای اولین بار در سال 1945 به ادبیات مهم رسانه اضافه شد. با توجه به اعتماد مخاطب به رسانه ها ، گزارش دهی آگهی بسیار مؤثر است و به همین دلیل در کشورهای توسعه یافته قوانین بسیار سختگیرانه تصویب می شود و به تصویب می رسد. در برابر گزارش تبلیغات
گزارش تبلیغات را خریداری کنید
دیوان بین المللی دادگستری (ICJ) در قانون تبلیغات خود ، مصوب 1997 ، خواستار شناسایی تبلیغات شده است تا مخاطبان بتوانند آن را تشخیص دهند. او آن را آماده کرد و نام آن را گذاشت. علاوه بر این ، موارد دیگری از گزارش تبلیغات در رسانه های ایران وجود دارد که منتقدان را به دنبال قانونی برای مبارزه با گزارشگری آگهی سوق داده است.
»سومین تعریف گزارش تبلیغات از وب سایت ایجاد لینک: گزارش تبلیغات چیست؟
گزارش تبلیغات دقیقاً چیست و معنی آن چیست؟ به عبارت ساده ، گزارش تبلیغات بدان معنی است که تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل به همراه پیوندها به عنوان مقاله در سایت منتشر می شود.
»تعریف چهارم به نقل از وب سایت Virlen: گزارش تبلیغات چیست؟
گزارشگری تبلیغات (PR) یکی از بهترین روشهای برندسازی و تبلیغات آنلاین است که بزرگترین مارک های جهان برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. گزارشگری تبلیغات در واقع بسیار مؤثر است زیرا نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان هنگام مشاهده به آن اعتماد بیشتری می کنند و با اشتیاق همه چیز را می خوانند.
گزارشگری آگهی در واقع خبرهایی است که در قالب مصاحبه یا گزارش یا مقاله در بیشترین بازدید از خبرگزاری ها و سایتهای خبری منتشر می شود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس است.

همه تعاریف صحیح است ، اما در اینجا یک تعریف ساده تر وجود دارد:

»تعریف پنجم از گزارش تبلیغات چیست؟
تعریف Reportage یا Reportage: Ad Reportage و Ad Reportage در واقع کلمه ای هستند که اساساً کلمه اصلی گزارش است ، اما هر دو کلمه “گزارش” یا “reportage” در وب دیده می شود ، هر دو این کلمات در اصل یکسان هستند نوع تبلیغات ، آگهی هایی هستند که در قالب نوعی گزارش یا نوشتن بی طرفانه ارائه می شوند

تاریخچه رپورتاژ مربوط به سال 1945 است و در حقیقت در سال 1945 این کلمه به فرهنگ لغت اضافه شد. تاریخ دقیق این کلمه در ایران مشخص نیست اما در چند سال گذشته ، به ویژه در یکی دو سال اخیر ، ظاهرا در ایران این روش تبلیغاتی به دلیل کارآیی بالا مورد توجه بیشتر مدیران قرار گرفته است.
در ایران بیشتر کلمه reportage استفاده می شود و خصوصاً روش گزارش تبلیغات در ایران بیشتر در قالب گزارش تبلیغات آنلاین است.
انواع گزارشگری: همانطور که گفتیم انواع مختلفی از گزارشگری وجود دارد ، اما مهمترین نوع گزارش تبلیغات می تواند موارد زیر باشد: گزارش تبلیغات رسانه ای ، مانند: گزارش تبلیغات تلویزیونی ، گزارش آگهی کتبی در مجلات ، روزنامه ها ، گزارش تبلیغات آنلاین.
سوال مهم بعدی در رابطه با گزارش این است که هدف از گزارش تبلیغات چیست؟ چرا گزارش تبلیغات و…:
برای سفارش تبلیغات و رپورتاژ می توانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *