فست فود, پیش بینی بازار – مترو نمونه از محصول استراتژیک موقعیت

[ad_1]

ایالات متحده فست فود در بازار دیده می شود سالم در افزایش رشد در سه سال گذشته است که پیش بینی می شود پایدار است. فست فود بازار پیش بینی شده است برای حفظ آن زمان رشد انتظارات با پیش بینی نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) از 2.3% برای دوره پنج ساله 2005-2010. انتظار این است که این درایو به بازار به ارزش $57.6 میلیارد دلار در پایان سال 2010. رانندگان از رشد شامل افزایش تعداد آمریکایی ها در محل کار که باعث کاهش مقدار زمان صرف شده در آماده سازی وعده های غذایی در خانه. در سال 2010 در ایالات متحده فست فود هوا بازار به ارزش $57.6 میلیارد دلار افزایش 12.1% از سال 2005.

پیش بینی حجم

در سال 2010 در ایالات متحده فست فود در بازار است که هوا به حجم 37 میلیارد معاملات (شکل 1). این نشان دهنده افزایش 5.3% از سال 2005. CAGR از حجم بازار در دوره 2005-2010 است که پیش بینی می شود 1 درصد.

عوامل موفقیت

عوامل موفقیت برای مواد غذایی سریع franchisees شامل محصولات و بازاریابی هدفمند برای سالم منو انتخاب نام تجاری قوام راه اندازی کم هزینه franchisee حمایت از مصرف کننده و راحتی. Subway ® نشان دهنده تند و تلخ مثال از یک فست فود franchisee آماده برای موفقیت در آینده فست فود بازار است. استراتژی های خود را فراتر از این مواد غذایی سریع بازار و تقاضای خود را به بسیاری از بازارهای دیگر و محصولات است.

تجزیه و تحلیل SWOT

مترو ساندویچ مغازه ها به خوبی می چرخاند به اهرم نقاط قوت و آدرس مناسب تهدیدات و نقاط ضعف و فرصت ها. جدول زیر نکات برجسته این نقاط قوت ، ضعف ، فرصت و تهدید.

نقاط قوت

  • اندازه و تعداد فروشگاه ها و کانال های
  • منو نشان دهنده تقاضا برای تازه و سالم و سریع است.
  • استفاده از غیر سنتی کانال های.
  • همکاری با انجمن قلب آمریکا.
  • در سراسر جهان به رسمیت شناختن نام تجاری.
  • منو قابل تنظیم ارائه شده است.
  • کم franchisee راه اندازی هزینه.
  • Franchisee آموزش ساختار مختصر و طراحی شده برای اطمینان از سریع راه اندازی و موفقیت است.

نقاط ضعف

  • دکور منسوخ شده است.
  • برخی از franchisees ناراضی هستند.
  • خدمات تحویل متناقض از فروشگاه به فروشگاه.
  • کارمند و گردش مالی بالا است.
  • هیچ کنترل بیش از حق رای دادن اشباع در بازار داده مناطق.

فرصت های

  • همچنان به رشد کسب و کار جهانی.
  • به روز رسانی دکور برای تشویق بیشتر ناهار خوردن در کسب و کار.
  • بهبود خدمات به مشتریان ،
  • همچنان به گسترش فرصت های کانال شامل رویداد واگن.
  • بهبود franchisee روابط.
  • آزمایش با درایو-از طریق کسب و کار.
  • گسترش بسته بندی دسر ارائه شده است.
  • در ادامه به تجدید نظر و تجدید منو ارائه شده است.
  • توسعه بیشتر همکاری با تولید کنندگان فیلم و تولید کنندگان اسباب بازی به ترویج فیلم جدید منتشر شده از طریق منوی کودکان بسته بندی و co-فرصت های تجاری.

تهدیدات

  • Franchisee ناآرامی و یا دادخواهی.
  • مواد غذایی آلودگی (اسفناج).
  • رقابت.
  • هزینه های بهره.
  • رکود اقتصادی.
  • خرابکاری.
  • قانون مناسب.

تجزیه و تحلیل رقابتی

مترو است که بدون فشارهای رقابتی. رئیس رقبای شامل یام! مارک مک دونالد, وندی و جک در جعبه. یام! مارک های جهان, بزرگترین, با 33,000 رستوران در بیش از 100 کشور جهان است. چهار نفر از این شرکت بسیار قابل تشخیص مارک های, KFC, Pizza Hut, Long John Silver و تاکو بل در حال رهبران جهانی از, مکزیکی, مرغ, پیتزا, با سرویس سریع, غذاهای دریایی, دسته بندی. یام! یک نیروی کار 272,000 کارکنان و دفتر مرکزی اش در لوئیزویل ،

Mcdonald’s Corporation (مک دونالد) بزرگترین foodservice خرده فروشی های زنجیره ای با 31,000 فست فود رستوران در 119 کشور جهان است. این شرکت همچنین رستوران ها تحت نام های تجاری ‘بوستون بازار” و “Chipotle Mexican Grill’. مک دونالد در عمل تا حد زیادی در ایالات متحده و بریتانیا و مقر آن در اوک بروک, ایلینوی با استفاده 447,000 مردم است.

وندی بین المللی (وندی) عمل سه زنجیره ای از رستوران های فست فود: وندی (سومین, برگر, زنجیره ای در جهان) تیم هورتون و Baja Fresh. وندی عمل بیش از 9700 رستوران در 20 کشور گنجانده شده در مجله فورچون لیست top 500 شرکت های آمریکایی است که مقر آن در دوبلین اوهایو و استخدام حدود 57,000 مردم است.

جک در جعبه صاحب عمل و فرانچایز جک در جعبه سرویس سریع همبرگر رستوران ها و Qdoba کوره مکزیکی سریع-بازی گاه به گاه رستوران و دفتر مرکزی اش در سن دیگو, کالیفرنیا.

بازارهای هدف

افزایش فروش ساندویچ شده و در نتیجه باعث کاهش در منافع مصرف کننده در همبرگر و سیب زمینی سرخ شده و افزایش تقاضا برای گزینه های سالم. فروش ساندویچ در حال رشد 15 درصد سالانه پیشی 3 درصد رشد فروش رای برای همبرگر و استیک لازم داریم.

زمان برنامه بازاریابی

نسل جدیدی از رستوران در حال ساخت دستاوردهای بزرگ در برابر بازار اشباع همبرگر موسسات. نامیده می شوند “سریع گاه به گاه” این رستوران ها تحت سلطه مکزیکی زنجیر و ساندویچ رستوران ها ارائه تازه پخته شده نان و تخصص ساندویچ.

در پاسخ به در حال تحول انتظارات مصرف کننده برای, بهداشت, تازه, سفارشی ساخته شده, ساندویچ; مترو بازاریابی برنامه آدرس این انتظارات را از طریق تعدادی از روش های. قابل توجه ترین بودند تبلیغات تلویزیونی, شامل جارد. این تبلیغات تاکید بر جنبه های سالم مترو ساندویچ با برجسته 245 پوند Jared از دست رفته را با خوردن یک مترو ساندویچ رژیم غذایی. مترو نیز از طریق بازارهای ملی حمایت در حوادث از جمله آمریکا و انجمن قلب قلب پیاده روی و رویدادهای محلی مانند ورزش های سه گانه و کودکان تیم های ورزشی.

مترو مثال نشان دهنده محصول و بازاریابی استراتژی است که در نمونه های کلاسیک از تمرکز بر بازار تقاضا روند مصرف محصول اعمال نفوذ و نوآوری است. استراتژی های بازاریابی ایجاد روشن به رسمیت شناختن نام تجاری و نام تجاری و محصول ارتباط و خواسته های بازار موقعیت استراتژیک مترو برای پیشبرد سهم بازار را در آینده نزدیک. این استراتژی های بازاریابی نیز تکرار اساسی استراتژی های بازاریابی فراتر فست فود بازار است. آیا استراتژی بازاریابی خود را با اتصال به رسمیت شناختن نام تجاری برای محصولات است که حمایت از بازار آینده جهت ؟

[ad_2]