فیلم موفق استراتژی های بازاریابی

[ad_1]

“این چیزی نیست که یک فیلم در مورد آن چه در آن است در مورد آن”.

— راجر ایبرت

بر خلاف هر گونه دیگر هنر فیلم تاثیر بیشتری روی انسان روان آگاهی است. آن را دارای قابلیت برای تحمیل یک بی ثباتی عاطفی در ذهن انسان. این است که چرا گفته شده است که ساخت فیلم است که بیشتر در مورد رعایت و تصور است. در حال حاضر در این قرن فیلمسازی است و نه فقط در مورد اسکریپت فیلمنامه و تمام. آن را شامل بسیاری از بسیاری عوامل دیگر. در واقع یک فیلم موفق توسعه را صرفا در مورد این فیلم استراتژی های بازاریابی مرتبط با آن است.

آنچه که فیلم بازاریابی است ؟

بسیاری از ما بر این باورند که موفقیت یک فیلم است و همه چیز در مورد چگونه به خوبی آن را به اجرا در تئاتر.خوب من می گویند, فیلم, بازاریابی, همه چیز در مورد رانندگی مخاطبان مورد نظر نزد تئاتر. گاهی اوقات به نام فیلم های تفریحی و یا فشار تفریحی, فیلم بازاریابی متشکل از عناصر مختلف مانند مطبوعات و تبلیغات, مصاحبه, رسانه, involvements و برجسته ترین رسانه های اجتماعی امروزه.

این دیگر در مورد تلویزیون, چاپ, و, هوای آزاد,

این بیشتر شبیه به یک روشنگری برای هر فیلمساز این روزها. در آن زمان یک فیلم کارآمد استراتژی بازاریابی همه چیز در مورد تلویزیون چاپ و تمام. اما در حال حاضر آن تغییر کرده است چرا که به منظور رسیدن به مخاطبان شما نیاز به آنها را پیدا کنید در ابتدا. امروز همه چیز در مورد اینترنت.شما نیاز به پیدا کردن بیشتر مردم شما بهتر است بروید حاضر به عنوان ساده به عنوان آن است.

فیلم استراتژی های بازاریابی رفت دیجیتال

آن را یک شگفتی بزرگ عامل که فیلم صنایع به تصویب رسید دیجیتال و تکنیک های بازاریابی به عنوان بخشی از ساختار فیلم و استراتژی های بازاریابی. در واقع فیلم studios در حال حرکت فراتر از تکنیک های معمولی مانند بازی فکری, تریلر و خیلی بیشتر با انجام Google hangouts با خدمه زنده, پخش موسیقی راه اندازی مسابقات و….و جالب ترین واقعیت این است که صرف فیلم, بازاریابی دیجیتال, استراتژی های فوق العاده افزایش یافته است این سال است.

به اعتقاد من وجود دارد سه مرحله اصلی در یک فیلم موفق استراتژی بازاریابی معرفی تعامل و مربوط. رسانه های دیجیتال به دخالت در تمام این سه مرحله بزرگ دخالت در واقع.

بهینه سازی موتور جستجو موثر فیلم استراتژی های بازاریابی

بهینه سازی موتور جستجو به عنوان یک اصطلاح کلی برای تمام آثار و تلاش های ما در حال سرمایه گذاری برای ارتقاء هر گونه خدمات/محصولات ناچیز است. بر خلاف هر گونه دیگر Digital marketing campaigns, فیلم, بازاریابی سزاوار محکومیت و همچنین ادراک حتی در آن کمپین های تبلیغاتی.وجود دارد بسیاری از عوامل درگیر در این اعم از کلمات کلیدی به رسانه های اجتماعی.

چگونه رسانههای اجتماعی به راه, فیلم, در حال به بازار عرضه شده?

به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال, رسانه های اجتماعی تبدیل به یکی از “در پشت” تغییر و دلیل به عنوان فیلم می توانید به دست آوردن مقدار زیادی از وزوز از طریق آن. به این معنی وجود دارد دیگر نیازی به تکیه بر رسمی بررسی و آگهی به دانستن در مورد آخرین نسخه. در اینجا یک بررسی سریع از چند فیلم استراتژی های بازاریابی در ارتباط با رسانه های اجتماعی.

تصاویر به بیرون درز – حتی اگر این به نظر می رسد یک روش منسوخ شده, آن را هنوز هم کار می کند. این نوع تکنیک استفاده می شود احتمالا برای ارتقاء ابرقهرمان فیلم. تئوری پشت این تاکتیک این است که فیلم تولید خواهد شد تولید برخی از هیجان سال قبل از انتشار فیلم های خود را از طریق تصاویر به بیرون درز. به عنوان تصاویر نشان می دهد بیشتر در مورد فیلم ها و شخصیت و در عین حال قطعا ایجاد مقدار زیادی از تبلیغات آنلاین و پچ پچ.

بصری میکرو content – این است که بیشتر شبیه به یک عاطفی از راه های بازاریابی من می گویند. یک فیلم به نام “If I stay” اخیرا پیاده سازی این فیلم ایده های بازاریابی بسیار موفقیت آمیز است. گام های اولیه نسبت به این نوع از مبارزات انتخاباتی است که همیشه هدف مناسب سیستم عامل رسانه های اجتماعی. و سپس تولید ویژوال میکرو محتوای مناسب برای این پلت فرم. های این, آگهی, ارسال, پشت صحنه, تصاویر هستند نیز موثر است.

مطالب و محتوا بازاریابی محتوا است که همیشه موثر است و این قطعی است که آن را به برخی از نتایج را به شما. یک بار دیگر آن است که بیشتر مربوط به کانال های رسانه های اجتماعی. حتی اگر یک فیلم در استراتژی بازاریابی است که همه در مورد این نوع از فیلم که ما در حال برخورد با مطالب همیشه مفید است. یکی همچنین می توانید سعی کنید اخبار محلی ایستگاه های تخته های بحث و بیشتر همراه با Twitter, Facebook, Tumblr و غیره.

بازاریابی ویدئو – بسیار آشنا بسیار موثر این است که چگونه یک نفر می تواند تفسیر نقش بازاریابی ویدئو فیلم استراتژی های بازاریابی. بدون توجه به آنچه ما در حال آماده به شانس در برخی از محصولات است که ما دیده نمی شود و یا آزمایش به درستی این است که چرا تریلر های قابل توجهی هستند. آن را می دهد یک تصور اولیه و این یک موفقیت ثابت شده است. و توصیه می کنم از دیدن تریلر تصویری در ابتدا خود را از طریق وب سایت رسمی بدیهی است که اجازه می دهد تا مخاطب را بیشتر تعامل از طریق رسانه های اجتماعی خود را رسانه.

اجتماعی مسابقات و آزمونها – آن را تبدیل به یک فاجعه بزرگ اگر شما بر این باورند که مقدمه بخش کافی است.این واقعیت است که شما را از دست کل حزب. تعامل بسیار مهم است به ویژه هنگامی که از آمدن به فیلم بازاریابی است. آن را نمی ممکن است نوآورانه ترین چیز شما می توانید انجام دهید برای بهبود تعامل اما آن می تواند بسیار موثر در زمان.

شخصیت بازاریابی – فیلم شما قطعا باید برخی از شخصیت جالب که مخاطب می تواند با اتصال در یک راه یا دیگری.بسیاری بسیاری از فیلم کمپین های بازاریابی در حال حاضر بازی در مخاطبان احساسات خاص برای شخصیت های داستانی در حال توسعه یک شخصیت در اطراف آن شخصیت ها در رسانه های اجتماعی. یک مثال کامل برای این شخصیت تد در توییتر. با تقریبا 7 لاخ پیروان تد شروع به ارسال برخی از نظرات که در واقع به ارمغان آورد برخی از نتایج غیر منتظره.

واقعیت به بازی – یک کمی پیچیده تر و عمیق فیلم استراتژی بازاریابی است که واقعیت ها (استدلال). این توسعه یک جهان داستانی است که کاربران در دنیای واقعی ممکن است ارتباط برقرار کردن با استفاده از جوامع آنلاین. استدلال این است که یک راه فوق العاده برای مخاطبان فیلم خود را درگیر و در نتیجه ایجاد ‘وفاداری به نام تجاری.

استفاده از الگوهای رفتاری و دیگر UGC اشکال – این بیشتر شبیه متقابل سودمند فیلم استراتژی بازاریابی است. الگوهای رفتاری در حال ارائه یک فرصت بازاریابی در چنین راهی است که مخاطبان خود را ایجاد خواهد شد بسیار قابل اشتراک گذاری محتوایی که قطعی منافع خود فیلم استراتژی های تبلیغاتی. مزایای استفاده از الگوهای رفتاری است که آنها به راحتی قابل تنظیم و همچنین به عنوان سریع به تولید است. در عین حال یکی دیگر از استراتژی ممکن است به استفاده از عنوان مسابقات هنر فن و یا هر گونه دیگر موثر محتوای تولید شده توسط کاربر تاکتیک.

Google AdWords به صورت هدفمند تر نتیجه – هر روز میلیون ها و میلیون ها نفر از فیلم جستجوهای مرتبط در گوگل. من می خواهم بگویم, سریعترین راه برای رسیدن به آن دسته از افرادی است که همیشه AdWords گوگل.حتی اگر آن را از یک راه مقرون به صرفه آن را قطعا یک گزینه برای کسانی که در مورد مراقبت از رسیدن به هدف بیشتر مخاطبان است.

افکار نهایی

چگونه قدرتمند رسانه های تصویری است و یا چقدر تاثیر آن می تواند در اعمال بشریت ؟ پاسخ به سوال او این است که همیشه در مورد چگونه به خوبی آن را مردم برسد. فیلم و بازاریابی و یا فیلم و ارتقاء فانوس دریایی که منجر به این مقصد است.

به سلامتی

تیم eetti

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *