محصولاتی را پیدا کنید که شما و افراد دیگر به آنها اشتیاق دارید

به سرعت به جلو تا سال 2020 ، با کمک فن آوری های جدید و مواد اولیه جهانی ، Bliss به معرفی محصولات جدید دارای مجوز PETA ، بدون خشونت ، زیبایی و لوازم آرایشی پوست که برای هر بودجه کار می کند ، معرفی می کند.

“ما می خواهیم هرکسی بهترین چهره خود را پیش ببرد.” – سعادت

با پیدا کردن طوفان مغزی خود در نظر مصرف کننده ، می توانید راه هایی را که یک محصول یا خدمات می توانند ارزش زندگی شخصی را نشان دهند ، شناسایی کنید. ایکس

نکته: در زندگی خود تأمل کنید و بیان کنید که چه تجربیاتی باعث ایجاد دردسر در وسایل نقلیه شما می شود.

2. محصولاتی را پیدا کنید که شما و افراد دیگر به آنها اشتیاق دارید.
“Passionate” ممکن است یک کلمه کلیدی باشد ، اما ارزش زیادی دارد.

شروع کار تجاری شما glitz و glam نیست که در فیلم ها نشان داده شده است. واقعیت بسیار شبیه به ساعتهای طولانی است ، احتمالاً برخی از زمین های سنگی و قربانی گاه و گاه ، اگر نه مکرر ، قربانی.

اشتیاق داشتن به کاری که انجام می دهید ، نه تنها به شما در گذراندن شرایط سخت کمک می کند بلکه به شما در ساخت پیام مارک تجاری کمک می کند که با مردم به روشی معنادار ، معتبر و جذاب کمک کند.

بگذارید واقعی باشیم – بدون اشتیاق ، راننده تجارت آنلاین شما چیست؟

با سرمایه گذاری عاطفی بر روی محصول خود می توانید ارزش و رسالت آن را به بازار بهتر تحویل دهید. به علاوه ، یک داستان عاطفی به شما کمک می کند تا در مقابل رقبا ایستادگی کنید.

3. محصولاتی با پتانسیل مارک تجاری پیدا کنید.
شما محصولی بالقوه را شناسایی کرده اید که مشکلات مصرف کنندگان را حل می کند و از یک مکان اشتیاق ناشی می شود. پس ، بعدی چیست؟ ایجاد یک پیام تجاری بسیار طاقت فرسا است و می تواند در فضای رقابتی تجارت الکترونیکی موجبات لرزیدن داشته باشد.

ایجاد یک مارک قابل تشخیص و به یاد ماندنی به این معنی است که شما باید زمان تحقیق و جستجوی مخاطبان مورد نظر خود را در این زمینه اختصاص دهید.

نام تجاری شما باید با مشتریان بالقوه شما به گونه ای صحبت کند که هم طنین انداز شود و هم آنها را مجبور به بازگشت کند.

به عبارت دیگر ، شما می خواهید بر اساس هویت مخاطبان وفاداری ایجاد کنید.

برخی از سؤالات عالی برای شروع در اینجا عبارتند از:

مخاطب مورد نظر شما چگونه می خواهد مورد توجه قرار گیرد؟
چگونه محصول خود را قرار می دهید؟
چگونه وب سایت خود را برای برقراری ارتباط با نام تجاری خود و جلب توجه مشتریان بالقوه خود از طریق طرح ، طرح رنگی و تماس های عملی طراحی می کنید؟
وقتی نوبت به تهیه یک برند و تجربیاتی می رسد که طنین انداز باشد ، جف و اسپنسر جان از Solo Stove متخصص هستند.

اجاق گاز سولو با توجه به منفعتی که محصول آنها به بازار می آورد – موفقیت برای مصرف کنندگان برای یادآوری با عزیزان خود – پیدا شده است. این شرکت با تمرکز بر این موضوع ، توانست به صورت تصاعدی پیروی ارگانیک از مشتریان وفادار را رشد دهد. اجاق گاز Solo Stove توانسته است در بهبود مشتریان ، محصولات و تجربه آنلاین خود با بررسی محصولات معتبر ، تعامل با جامعه و بازخورد صادقانه ، از جامعه خود برای مشتریان وفادار بهره ببرد.

اجاق گاز سولو تنها در کمک به مردم برای ارتباط مجدد با آنچه از همه مهمتر است متمرکز شده است و BigCommerce به ما کمک کرده است تا این سطح را به سطح بعدی برسانیم. – جان مریس ، مدیر عامل شرکت اجاق گاز سولو

استفاده از محصول شما برای ایجاد جامعه و هدف از مؤلفه های مهم رشد فروشگاه اینترنتی شما است. بدون داشتن یک محصول و مارک تجاری مشتریان می توانند به آن ارتباط برقرار کنند ، شما اساساً تجارت خود را با مخزن خالی اداره می کنید.

4. زود بر روندها بپرید.
از یک بازار نوظهور استفاده کنید و مکانی را برای نام تجاری خود بکشید.

برای موفقیت در انجام این کار ، مهم این است که شما در محصولات و خدمات اخیر ، روزآمد باشید – و سپس یک سایت تجارت الکترونیکی را راه اندازی کنید تا از آنها قبل از محبوبیت به اوج خود برسید.

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، زودهنگام رفتن به روند می تواند روند صعودی بزرگی به تجارت شما وارد کند. شما این فرصت را دارید که کلمات کلیدی SEO را در اختیار داشته باشید و خود را به عنوان یک رهبر در بازار خدمت کنید که در ابتدای کار خدمت می کنید.

در مورد محصولات یا خدماتی که در سالهای اخیر روند افزایشی داشته اند ، فکر کنید.

5. محصولاتی را پیدا کنید که لذت گناه را برآورده کنند.
همیشه به آنچه ما اشتیاق داریم برمی گردد. محصول موفق دیگری که اثبات شده است ، احساسات مشتریان یا حتی رذایل آنها است.

خریداران غالباً بیشتر صرف لذت گناهان خود می کنند ، وفاداری عمیقی به برندهایی که وسواس آنها را درک می کنند ، می شوند.

بستنی جنی از بدو تولد خود سعی در جلب این احساسات با مشتری خود داشت.

منبع : http://tny.im/8Yw8y