موفق نکات بازاریابی برای یک رشته پینت بال

[ad_1]

‘آن را ساخت و آنها خواهد آمد عبارت محبوب ساخته شده توسط کوین کاستنر در فیلم “میدان رویاها”. در حالی که این عبارت در واقع صحبت از یک بازی بیس بال الماس ساخته شده است در وسط یک کنترل از راه دور, ذرت, زمینه, برای برخی از دلیل بسیاری از کسب و کارهای کوچک به نظر می رسد فکر می کنم آن را به آنها اعمال می شود. بیش از حد اغلب شور و هیجان خود را برای سرمایه گذاری جدید ابر ديدگاه خود را به فکر کسب و کار آنها در مورد به باز خواهد بود تا رمان که همه آنها باید انجام دهید این است باز کردن درب و آنها را با آب گرفتگی مشتریان جدید است. در حالی که این وضعیت می تواند رخ دهد آن است که بسیار نادر است و حتی بیشتر از آن برای یک کسب و کار است که تجدید نظر به چنین جمعیتی محدود مانند یک رشته پینت بال. واقعیت امر این است که اگر شما لازم نیست که دقیق طرح بازاریابی مجموعه ای برای شروع حداقل 8-10 هفته قبل از باز کردن شما در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای شکست.

تاسف آمار برای کسب و کارهای کوچک است که 80% میزان شکست در اولین 18 ماه. مجله فوربس به شما بگویم دلیل اصلی این است که آنها از پول را اجرا کنید. در حالی که این دلیلی است که آنها در نهایت بسته شدن درهای خود را به دلیل این است که به سادگی از عدم برنامه ریزی است. بسیاری از رشته پینت بال کارآفرینان در طرح و ساخت کسب و کار خود و یا آنها به طور کامل فراموش کرده ام در مورد بازاریابی و یا آن را یک چاره اندیشی موقت در بهترین حالت. بسیاری از زمان, دلیل جدید راه اندازی کسب و کار اجرا از پول است که آنها شروع نمی شود تلاش های بازاریابی خود را در اوایل به اندازه کافی و یا misfired بازاریابی خود را در دسترس نباشد. خط پایین این است که آنها قادر به ایجاد کسب و کار به اندازه کافی برای نگه داشتن عملیات خود را در حال اجرا است. نه شروع تلاش های بازاریابی خود را در اوایل به اندازه کافی اطمینان حاصل شود چند ماه اول را از کسب و کار خواهد بود آهسته و استرس زا. غلط بازاریابی است و حتی بدتر از آن را به عنوان زباله در وقت با ارزش و محدود شروع تا پول به تولید هیچ چیز نیست.

حتی اگر پینت بال ممکن است یکی از این زمینه صاحب کارآفرین مورد علاقه گذشته در آن طول می کشد یک فرد بزرگسال به مرحله خروج از خود و تحقق بخشیدن به همه کس همان علاقه است. در واقع پینت بال caters به یک بسیار کوچک جمعیتی ساخت و بازاریابی طیف گسترده ای از مخاطبان بی فایده است. به این دلیل آن را هوشمند برای جلوگیری از هزینه تبلیغات تلویزیونی و رادیو و روزنامه و تبلیغات طراحی شده برای نگه داشتن خود را در زمینه نام در ذهن همه است’. این نوع از رسانه ها تنها باید مورد استفاده قرار گیرد به افزایش اعتیاد به مواد مخدره برای رویدادهای خاص و نه به ارائه ‘قرار گرفتن در معرض منظم ترین فروش تکرار سعی خواهد کرد به شما فروش. پس از بازی پینت بال تمایل به جذب تنها انواع خاصی از مردم خود را مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات است که برای هدف قرار دادن این گروه های خاص. این است که به نام تو رفتگی در دیوار بازاریابی و اگر درست انجام شود می تواند بسیار موثر باشد. اولین کار این است که یک لیست از تمام مختلف گروه تو رفتگی در دیوار که بازی پینت بال در زمینه های تجاری. سپس هدف خاص مبارزات و تبلیغات تنها به این گروه است.

سنین از بازیکنان که شرکت در پینت بال 8-40+ با این حال توصیه می شود بازیکنان بود حداقل 18 سال سن. دلیل این است که نیش ضربه است که اغلب بیش از حد شدید برای بازیکنان جوان است. در حالی که آن را کمی احتیاط هدف قرار دادن جوانان برای بازاریابی خود را در رشته پینت بال به می تواند یک سرمایه گذاری می پردازد که در دراز مدت است. با توجه به بسیاری از زمینه های تهیه و به دبیرستان و بالاتر بازیکنان جوان زیادی جمعیتی که تمایل به سمت چپ در دنیای تجاری است. هنگامی که ساخت اولیه خود را با تجهیزات خرید نظر خرید .50 caliber paintballs اسلحه و دنده. اینها کوچکتر از اندازه توپ و صدمه دیده است نیست زمانی که آنها ضربه شما نسبت به بزرگتر استاندارد .68 کالیبر paintballs. این یک تصمیم بزرگ به دلیل کالیبر .50 دنده محدود, انواع اسلحه های موجود. از آن خواهد شد بیش از حد پر هزینه برای خرید هر دو .50 کال و .68 کال نشانگر و توپ برای زمینه خود را, بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که در یک و با آن چوب. در حالی که کالیبر .50 اندازه دنده نسبتا محدود در انواع نشانگرهای موجود آنها در واقع بیشتر مقرون به صرفه تر از .68 کالیبر. ارائه کالیبر .50 پینت بال نیز اجازه خواهد داد که شما را به بازار ‘درد’ پینت بال به مخاطبان جوان و تهیه کردن به یک بازار است که تقریبا دست نخورده.

پینت بال است نه جنسیت خاص این بازی بیشتر توسط مردان است. آن است که یک بیحرکت بازی و آن را بسیار سرگرم کننده برای افرادی که بیشتر ورزشی است و می تواند حرکت در اطراف به سرعت. هدف خاص کمپین های بازاریابی به امکانات و برنامه ها در راستای جوانان مردان و دو و میدانی. برای انجام این کار را با تماس با گروه های محلی YMCA ورزشی مراکز و حتی ورزشگاه. دیدار با صاحبان و/یا برنامه ریزی مدیران برای ترویج زمینه خود را با اطلاعاتی, آگهی های ویژه, حوادث و/یا روزهای خاص و یا بازی شما در برنامه ریزی فقط برای گروه خود را. بسیاری از شهرستانها و شهرهای متعدد بهداشت و درمان باشگاه است. در نظر گرفتن راه اندازی یک روز جنگ پینت بال برای رقیب ورزشگاه به مصاف یکدیگر برای یک عنوان محلی. این نیز می تواند انجام شود برای مدرسه ورزش تیم در پایان فصل خود را و یا در بین فصول. بسیاری از دبیرستان مربیان خواهم به نگه داشتن تیم خود را با هم طی کردن بار با فعالیت های سرگرم کننده و چالش برانگیز و متفاوت از ورزش آنها را به طور معمول بازی. آن را یک ایده خوب به بازار زمینه خود را به این رهبران و کمک به آنها برنامه ریزی یک رویداد است که کمک خواهد کرد که تیم خود را اوراق قرضه.

آن را کاملا مشترک برای گروه های خاص برای استفاده در خارج فعالیت برای پیوند تمرینات برای آوردن یک تیم به هم نزدیک است. بسیاری از شرکت ها شرکت ها به کارکنان خود را در آب سفید قایق سواری در ماجراهای طناب دوره ها و حتی پینت بال برای این تجارب ارزشمند. بازاریابی خود را در رشته پینت بال به هر شرکت شرکت با بیش از 10 نفر از کارکنان یک ایده عالی برای این منظور است. هدف هر سازمانی شرکت از این اندازه عرض 120 مایل شعاع مجموعه تا یک روز خاص در زمینه خود را, شما خواهد شد و برگزاری این رویداد و/یا ارائه آنها را به یک شرکت خاص هستند. زمان را امتحان کنید و دیدار با مدیران منابع انسانی و یا مدیران که ممکن است علاقه مند و راه اندازی یک رویداد. خوب دیگر گروه تو رفتگی در دیوار خود را در بازار پینت بال میدان به پلیس و پرسنل نظامی است. سربازان وظیفه فعال/افسران ممکن است بخواهید به اجاره خود زمینه را برای برخی شبیه سازی تمرینات تاکتیکی. غیر فعال پرسنل اغلب هنوز هم عاشق آدرنالین و استراتژی از یک نبرد خوب و دارای پتانسیل بسیار خوب مشتریان را تکرار است. پیشنهاد این گروه های نظامی و اجرای قانون تخفیف و همچنین به عنوان نرخ و/یا زمینه خاص بار.

وقت خود را هدر ندهید و انرژی و پول در تلاش برای به دست آوردن هر پرداخت کننده مالیات در کد پستی خود را به بازی در زمینه خود را. لیست در می رود برای طاقچه خاص گروه به بازار و خلاق تر شما را با تبلیغات بهتر است. وقت خود را به فکر بیشتر گروه برای برقراری ارتباط با و سعی کنید به طور مداوم به آمده تا با ایده های جدید برای به دست آوردن و نگه داشتن آنها را علاقه مند به بازی در این زمینه خود را. نگه داشتن آمار ساده که در آن حوادث/کمپین های بازاریابی و تو رفتگی در دیوار گروه بودند موفق ترین بنابراین شما می دانید که آنهایی که به نگه داشتن انجام می دهند و آنهایی که به بازگشت به تخته رسم ، هنگامی که شما یک جریان ثابت از بازیکنان جدید در آینده, تمرکز بر استراتژی های بازاریابی داخلی برای نگه داشتن آنها را به آینده. برای مثال مکرر, بازیکن, تخفیف, رایگان tank پر کردن مجدد و یا مهمات پس از تعداد معینی از بازی های آنها پرداخت می شود ، راه اندازی پینت بال خود را در زمینه از آغاز بنابراین می توان آن را دستکاری کرد تا میزبان رویدادهای مختلف و مسابقات مختلف برای گروه تو رفتگی در دیوار به بازی وجود دارد و بسیاری از بازیکنان خواهد شد تماس خود را در زمینه صفحه اصلی خود.

[ad_2]