نمونه رژیم رایگان

نمونه رژیم رایگان کالری

مقالات دکتر فرزاد روشن ضمیر متخصص تغذیه ورژیم  درمانی رژیم آنلاین آردایت

رژیم ۱۲۰۰ کالری رایگان کاهش وزن 1200

4. بنابراین اگر رژیم غذایی خود را دنبال کنید تا میزان 1500 کیلوکالری در روز را به دست آورید به طور متوسط 1 کیلوگرم چربی در هفته از دست خواهید داد (همانطور که در بالا ذکر شد، متوجه می شوید که در واقع شما فقط چربی خالص را از دست نمی دهید).

 برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان نی نی سایترژیم 1200 کالری در روز نی نی سایترژیم آنلاین رایگانرژیم رایگان دکتر کرمانیرژیم رایگان نی نی سایترژیم لاغری رایگان نی نی سایتنمونه رژیم 1000 کالری دکتر کرمانینمونه رژیم بهاره غفاری نی نی سایتنمونه رژیم دکتر کرمانی برای 70 کیلونمونه رژیم دکتر کرمانی برای وزن ۶۵نمونه رژیم دکتر کرمانی برای وزن 90نمونه رژیم دکتر کرمانی نی نی سایتنمونه رژیم دکتر کرمانی وزن 70نمونه رژیم لیمومی رایگانیک نمونه رژیم دکتر غفاری

نشان داده شده است مصرف پروتئین بالا سوخت و ساز بدن را افزایش و میزان کالری که می سوزانید 80 تا 100 کالری در روز افزایش می دهد.

 

مقدار کالری که برای هضم و سوخت و ساز مواد غذایی می سوزانید متفاوت است. در طول چند سال گذشته از دانه ها خوب گفته نمی شود اما حقیقت این است که همه دانه ها برابر خلق نشده اند.

 

در واقع، محتوای پروتئین بالا یکی از دلایل کلیدی است که چرا برنامه غذایی کاهش وزن در هفته ها بسیار خوب کار می کنند. ولی با دریافت برنامه غذایی به طریق آنلاین شما می توانید به راحتی تمام این برنامه ها را رعایت کنید.

 

بعد از مطالعه، هر کدوم از رژیمهایی که مطابق میل هست رو انتخاب و اون رو رعایت کنن. در یک مطالعه، یک رژیم غذایی کم کالری با 3 اونس (84 گرم) بادام در مقایسه با یک رژیم غذایی غنی شده با کربوهیدرات های پیچیده افزایش کاهش وزن تا 62٪ را نشان داد.

 

به عبارت دیگر، با جایگزین کردن کربوهیدرات و چربی با پروتئین، هورمون گرسنگی شما کاهش و هورمون های سیری افزایش می یابد.

 

به یاد داشته باشید که کم کردن میزان کالری در دراز مدت پاسخگوی هدفی که در بلند مدت برای خود تعیین کردید، نیست ولی بعد از یک مدت باید یک جایگزین مناسب پس از قطع کردن یک سری مواد غذایی داشته باشید.

 

در زمان تلاش برای کاهش وزن یا تثبیت وزن، باید میزان کالری دریافتی، مصرفی و همچنین میزان فعالیت روزانه خود را یادداشت کرده و به ثبت برسانید. همانطور که در مقاله مضرات کاهش وزن سریع هم اشاره شد، نباید منتظر علائم ناشی از کم آبی در بدن باشید و مرتباً آب بنوشید.

 

تمرینات هوازی که به آنها کاردیو هم گفته میشود، ضربان قلب رو بیشتر میکند و منجر به سوختن کالری بیشتر و تقویت قلب و ریه میشود. برخلاف عدهای که فکر میکنند هنگام تماشای تلویزیون به علت حواس پرتی بد اشتها میشوند، در حقیقت همین حواس پرتی منجر به پرخوری شما میشود.

 

در حالی که منابع غذایی، طیفی از کربوهیدرات های به طور کلی سالم دارند کربوهیدرات تصفیه شده برای سلامت بسیار بد هستند. غذاهای مختلف اثرات متفاوتی بر روی گرسنگی، متابولیسم و هورمون های تنظیم کننده وزن شما دارند این یک واقعیت علمی است.

 

این یک مشکل بزرگ است زیرا غذاهای از پیش بسته بندی شده و در مواد تشکیل دهنده ناسالم، بالا هستند. بنابراین، اگر چه کالری برای کاهش وزن مهم است غذاهایی که این کالری را تشکیل می دهند نیز به همان اندازه مهم هستند.

 

بیشتر افراد معمولا بشقاب غذای خود را پر میکنند و فرقی نمیکند که اندازه بشقابشان چقدر باشد؛ بنابراین در بشقاب بزرگتر بیشتر از بشقاب کوچکتر غذا میریزند.

 

این غذاها نیز فوق العاده سالم هستند بنابراین شما سلامت خود را در انواع روش های دیگر بهبود می بخشید. فقط دانستن علم پشت آن نمی تواند به شما در از دست دادن وزن، چربی شکم یا بهبود سلامت کمک کند.

 

آیا روشی برای کاهش سایز شکم وجود دارد؟ مطالعهای نشان داده است که جایگزینکردن بخشی از کالریهای مصرفی با پروتئین وی میتواند موجب کاهش وزن قابلتوجه و همچنین افزایش توده عضلانی خالص و بدون چربی (lean muscle mass) شود.

 

در واقع، از دست دادن وزن بدون یک راه سالم، تقریباً غیر ممکن است. سینه مرغ دارای پروتئین بسیار بالا اما کم کالری است در واقع، حدود 80 درصد از کالری موجود در سینه مرغ از پروتئین می باشد.

 

این به این معنی است که اگر شما 100 کالری از پروتئین بخورید تنها 70 – 80 تا از آنها تا پایان کالری قابل استفاده است. برای مثال نشان داده شده است که خوردن تخم مرغ برای صبحانه سبب افزایش از دست دادن وزن تا 65٪ در طی یک دوره 8 هفته ای می شود.

 

اگر شما می خواهید به تمام مزایا که در طول این دوره رایگان بحث نمودیم برسید پس از آن برنامه رژیم غذایی ما به مراتب ساده ترین راه برای انجام آن است.

 

یک برنامه خواب منظم بنویسید و قبل از خواب، حواسپرتیها (مانند موبایل و دیگر وسایل الکترونیکی) را به حداقل برسانید تا یک چرخه خواب طبیعی داشته باشید.

 

» تا 30 دقیقه پس از صرف غذا از خوابیدن و استراحت خوددداری کنید. اگر شما پایه رژیم غذایی خود را در غذاهای فرآوری شده قرار دهید پس از آن شما به سادگی نمی توانید سالم غذا بخورید.

 

روز 4: چرا بسیار مهم است که پایه رژیم غذایی از دست دادن وزن خود را بر غذاهای سالم “واقعی ” قرار دهید.

 

بنابراین ماست ساده، پر چرب و بدون شکر اضافه شده را انتخاب نمایید چرا که این بدان معنی است که شامل پروبیوتیک است و برای کاهش وزن هم خوب است.

 

این عادت بسیار خوب است، چون در کاهش میل به خوردن میانوعده یا تنقلات مؤثر است. این هم یکی از روش های قدرتمند برای کاهش هوس، بدترین دشمن رژیم های کاهش وزن است.

 

شما هنوز هم می توانید گاه گاهی از بیرون غذا بخورید اما تا زمانی که شما 80٪ از وعده های غذایی خود را در خانه، خودتان از مواد غذایی تازه تهیه نکنید تضمینی برای از دست دادن وزن وجود ندارد.

 

پروتئین سوخت و ساز را 80 تا 100 کالری در روز افزایش می دهد. مراقب باشید که مصرف تخممرغ و لبنیات رو به خاطر حذف مواد غذایی گوشتی افزایش ندید.

 

به خاطر داشته باشید که برنامه رژیم لاغری شما ممکن است محبوب ترین برنامه یا برنامه ای که برای دوستان و اعضای خانواده شما کار کرده باشد نباشد. به خاطر داشته باشید که این تنها اشاره به قند اضافه شده است نه قندی که به طور طبیعی در میوه ها و سبزیجات یافت می شود.

 

برای حفظ سلامتی و وزن، سعی کنید بیشتر غذاهای با مواد تشکیل دهنده کامل بخورید و از خوردن مواد غذایی با کالری از قند اضافه شده و کربوهیدرات تصفیه شده اجتناب کنید.

 

با این حال، خواندن لیست مواد تشکیل دهنده در ماست بسیار مهم است برخی از آنها نیز دارای شکر می باشد. دو نوع از متداول ترین آنها شکر (ساکارز) و شربت ذرت با فروکتوز بالا است اما آنها همچنین می توانند تحت نام های مختلف دیگر در مواد تشکیل دهنده در لیست یافت شوند.

 

نشان داده شده است که فیبر قدرتمند در جو به نام بتاگلوکان هورمون کاهش دهنده مصرف کالری را افزایش می دهد. مکانیسم این جالب است تحقیقات نشان می دهد که پروتئین هورمون سطح سیری (کاهش دهنده اشتها) مانند GLP-1، YY پپتید و کوله سیستوکینین را افزایش می دهد.

 

هنگامی که سطح قند خون سریع بالا برود سریع نیز پایین می آید و تمایل به گرسنگی و هوس غذایی رخ می دهد. آنها کالری “خالی” هستند فقط زنجیره طولانی از مولکول گلوکز که به سرعت در حال هضم و منجر به پیک سطح قند خون می شوند.

 

آنچه باقی می ماند این است که اساساً گروهی از کربوهیدرات بالابرنده قند خون با مقدار بسیار کمی از مواد مغذی ضروری که اغلب کالری “خالی” نامیده می شوند. » وعده های غذایی را در پیش دستی و با چنگال کوچک میل کنید.

 

در عوض، آنها غذاهای از پیش بسته بندی و یا در رستوران ها، فست فود می خورند. مردم به طور داوطلبانه قند و کربوهیدرات تصفیه شده را در مواد غذایی خود اضافه می کنند آنها در حال گرفتن غذاهای از پیش بسته بندی شده و سریع هستند.

 

اگر شما در 80 – 90٪ از زمان ها از خوردن آنها جلوگیری کنید سپس شما باید پیشرفت های گسترده در سلامت و وزن خود را ببینید. چقدر کالری باید در روز مصرف کنم؟

 

برنامه غذایی کاهش وزن ما طوری طراحی شده اند که حداقل یکی از این غذاها را تقریباً در هر وعده غذایی مصرف نمایید.

 

برنامه غذایی از پروتئین بالا هستند آنها شکر اضافه، غلات تصفیه شده و یا چربی های ترانس ندارند و آنها تقریباً به طور انحصاری برای کاهش وزن یا افزایش وزن شما هستند.

 

مدت زمان هر مرحله بستگی به میزان کاهش وزن مورد نظر شما دارد. چربی احشایی که به صورت متابولیک فعال در نظر گرفته شده است و یک عضو غدد درون ریز است بدان معنی است که هورمون هایی که در متابولیسم انرژی و تنظیم اشتها دخیل هستند تولید می کند.

 

به این دلیل که مصرف مکمل هایی مثل مکمل آهن فقط در صورت کمبود آهن در بدن باید مصرف بشه. 5. راه های توصیه شده برای پیروی از این رژیم غذایی، یک برنامه ریزی بر روی کالری است که باید دنبال کنید.

 

به این صورت که میزان کالری ورودی به میزان حداقل و تمامی مواد مضر به مدت یک ماه از برنامه غذایی حذف میشود؛ اما بعد از یک ماه، به تدریج مواد غذایی حذف شده دوباره به سبد غذایی وارد میشوند با این تفاوت که یک به یک مورد بررسی شما قرار میگیرند و در صورت مضر بودن باید به طور کامل از برنامه غذایی روزانه حذف شوند.

 

در حال حاضر شما باید یاد بگیرید که چگونه تمام این اطلاعات را در عمل پیاده نمایید. من به شما یاد دادم که چگونه آن می تواند گرسنگی را کاهش دهد متابولیسم بدن را تا 100 کالری در روز افزایش و هوس را 60 ٪ قطع می کند.

 

بنابراین شما باید یاد بگیرید که چگونه طبخ کنید شروع به خریدن مواد تازه کنید و غذاها را خودتان طبخ کنید.

 

به طور معمول به ازای هر کیلوگرم وزن بدن خود، باید چیزی حدود 2 گرم پروتئین مصرف کنید. در طول مدت رژیم یک ماهه خود، هرچه بیشتر پروتئین مصرف کنید، ماهیچه بیشتری در بدنتان ساخته میشود.

 

بهعلاوه مصرف غذاهای کامل موجب میشود که بسیاری از مواد مغذی ضروری که برای عملکرد درست بدن لازم هستند، از رژیم غذایی دریافت شوند.

 

محاسبه میزان کالری که در روز دریافت میکنید باعث میشود که نسبت به مواد غذایی که روزانه استفاده میکنید، آگاهی بیشتری داشته باشید و به رژیم پایبند بمانید. مطالعه این کتابچه باعث افزایش اطلاعات شما برای تهیه یک برنامه غذایی می شود در صورت تمایل به افزایش اطلاعات، مطالعه آن توصیه می شود بیش از یک میلیارد نفر در جهان (20 سال یا بالاتر) دارای اضافه وزن هستند و به طور متوسط یک فرد در ایالات متحده آمریکا 3،766 کالری در روز مصرف می کند.

 

برنامه غذایی کاهش وزن هفتگی ما می تواند به شما بیآموزد که چگونه تمام این دانش را با زندگی روزانه خود ترکیب کنید. اطمینان حاصل کنید هنگام تغییر در سهم (افزایش یا کاهش) مقدار درست کالری را محاسبه کنید.

 

همچنین خوردن میان وعدههای کم و گاه به گاه از این مواد غذایی نمیتواند مضر یا مخل رژیم غذایی لاغری یک ماهه باشد.

 

موارد دیگری هم وجود داره که به کار بردن اونها به کاهش دادن عوارض احتمالی رژیم کمک میکنه. جالب توجه است پروتئین سبب کاهش گرسنگی و افزایش سوخت و ساز می شود.

 

از این به بعد هرگاه احساس گرسنگی کردید ابتدا مقداری آب بنوشید. زمانی که استرس داریم، علاوه بر هورمون کورتیزول که موجب احساس گرسنگی می شود، پرخوری عصبی از دیگر عواملیست که موجب پرخوری و چاقی می شود.

 

تاکنون بزرگترین دلیل اینکه چرا پروتئین برای کاهش وزن عالی است این است که آن گرسنگی شما را کاهش می دهد. آن نیز در مواد مغذی مختلف بسیار بالا است بسته به اینکه چگونه شما آن را آماده کنید آن را نیز می توانید فوق العاده خوشمزه باشد.

 

تخم مرغ حاوی کالری کم است فوق العاده سبب سیری می شود و مطالعات نشان می دهد که افرادی که تخم مرغ مصرف می کنند وزن بیشتری از دست می دهند.

 

رژیم کربوهیدرات، یک رژیم غذایی کاملا مناسب برای افرادی است که نیاز به کاهش وزن دارند. کاهش وزن تا حد زیادی در مورد کالری (انرژی) است اگر کالری بیشتری، سلول های چربی را از داخل ترک کنند سپس شما چربی از دست می دهید.

 

در طول روز حدود 6 تا 8 لیوان مایعات مصرف کنید. دلیل این است که سبوس غنی از فیبر و سبوس غنی از مواد مغذی در طول پردازش حذف می شوند آندوسپرم غنی از کربوهیدرات حذف می شود.

 

مطالعات نشان می دهد که در واقع لبنیات پر چرب، اما نه کم چرب، با کاهش خطر چاقی و دیابت در طول زمان در ارتباط است. توسعه ی زندگی مدرن، سبب کاهش تحرک شده و اثرات منفی بر سلامت انسان دارد، یکی از این اثرات چاقی است که برای رفع آن می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید، در این مقاله به معرفی رژیم لاغری برای خانم ها به صورت رایگان می پردازیم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان و مؤثرترین روش، بدنی سالم داشته باشید.

 

این کار به شما کمک میکند تا در مورد میزان سوخت رسیده به بدن اطمینان داشته باشید و بدن تمام خوراکیها را تبدیل به چربی نکند!

 

به همین دلیل، کالری پروتئین خیلی بیشتر از کالری کربوهیدرات و چربی در لاغری موثر هستند. طبق تحقیقات انجامشده مشخص شده که افرادی که رژیم لاغری گیاهخواری رو مورد استفاده قرار میدن، بیشتر از افراد دیگه در معرض خطر کمبود ویتامین B12 در خون، ویتامین D، ید، آهن، کلسیم و روی قرار میگیرن.

 

بخش بزرگی از کسانی که در از دست دادن وزن در بلند مدت موفقیت داشتند افرادی هستند که خودشان پخت و پز را با علاقه انجام می دهند. جالب توجه است با وجود اینکه چربی نسبتاً بالا دارد مطالعات نشان می دهد که افرادی که بادام خوردند وزن بیشتری از دست دادند.

 

برای درک اینکه چرا پروتئین مانند یک ابزار قدرتمند کاهش وزن است ما نیاز به بررسی برخی از اصول اولیه داریم. شما برای کاهش وزن خود تلاش می کنید و ما تجربه و تخصص خود را به این منظور برای شما جمع آوری کرده ایم.