پژو پارس موتور زانتیا همون پژو پارس Tu5 هستش؟

اگر احساس کردید رادیاتور سرد میباشد ولی دمای آمپر آب موتور از حد نرمال فراتر بود احتمال قفل شدن ترموستات وجود دارد. اگر حرفه در حالا فعالیت بود ولی دمای موتور همچنان رو به ارتقا بود احتمال ناچیز بودن آب و یا این که نبود آب در سیستم وجود دارد! سراغ رشته رفته و کارکردش رو باز‌نگری کنید اگر فن خاموش بود دکمه کولر را بزنید تا به دور تند رشته وارد مدار بشه. برای تعویض این ترموستات ها بایستی ترموستات به یار پوسته تنظیم بشه که قیمتی بالایی داره، در دی ماه ۹۳ قیمتی از ۱۶۰ تا ۲۱۰ تومن رو دارا بوده. ۲۰۶ داری ۶ لیتر مایع خنک کننده هست که معمولا ۲ لیتر اون ضد یخ و مابقی آب مقطر میباشد البته به جهت ترکیب این ۲ بهتره حالتی انتخاب شه که فراوان اسیدی و یا بازی نباشه ph نزدیک به ۷ تا ۷٫۵ باشه که حساس ورقه انتخاب ph به راحتی قابل اندازه گیری هست. میتونید از ضد یخ پارس اصلی قوطی فلزی استفاده نمایید و اکیدا سفارش میشه اگر در ناحیه فراوان سردسیری زندگی نمیکنید، یه لیتر ضد یخ اکثر به آب رادیاتور طولانی تر نکنید! همه کولرهای گازی یک شلنگ دارن که وقتی در تابستان کولر رو واضح می کنیم، از اون شلنگ آب قیمت موتور tu5 صفر خارج میشه. در این شرایط موتور را خاموش کرده ولی هر چند ثانیه یکبار یک شروع ریز (تک استارت) بزنید در حدی که موتور واضح نشود و تنها پیستون ها بالا زیر بروند. در صورتی که مهم باز‌نگری مورد ها بالا عیب بر طرف نشد از روغن 5W30 در فصل سرد سال به کارگیری نمایید. صنعت خودروی ایران حساس نشانه گر انگلیسی معنا گرفت ولی حیاتی پژوی فرانسوی رشد کرد. ما در همین مقاله اصلی هدف معرفی خودروسازی کشور‌ایران ماشین و بیان مشخصات و امکان خودروی پژو 206 مهم موتور TU5 به تفصیل در آیتم روغن موتور مطلوب ، پژو 206 اهمیت موتور TU5 و بقیه محصولات روانکاری از قبیل روغن گیربکس دستی ، روغن گیربکس اتوماتیک و گونه های فیلتر روغن موتور و فیلتر هوا و کابین مناسب به جهت پژو 206 اهمیت موتور TU5 می پردازیم. شمع مهم مارک اکیوم ، بوش ، ان جی کا و شمع های ایساکو معمولا شمع های متداول و قابل استفاده در ماشین های 206 و رانا است. شتاب صفر تا صد همین ماشین ۸ ثانیه میباشد یعنی همین ماشین در ۸ ثانیه میتواند به سرعت ۱۰۰ برسد. پس از کشمکشهای مختلف و مهم تصمیم گیری در آیتم مستقر سازی خودروها و یاری به ایجاد داخلی، شرکت ایران اتومبیل تصمیماتی را در گزینه ایجاد موتورهای قادر خود اتخاذ کرد. موتور EF7 از نظر ساختار شباهتهای زیادی اساسی موتور تییو5 داراست البته ویژگی مثبت آن نسبت به موتور Tu5 تطابق اکثر موتور ایاف7 مهم سوخت گاز طبیعی است. ولی بایستی همین را هم خاطرنشان کرد که بهدلیل میزان مرغوب بودن متغیر محصولات تولید داخل، بعضی از تولیدات خودروسازان داخلی حساس ایرادات چندانی مواجه نیستند و در مقابل بعضی اتومبیل های دیگر مرتباً صاحبان خویش را به سمت تعمیرگاه میکشانند. از مخلوط همین آب اساسی ضد یخ، آب رادیاتور فوق العاده ای پدید میاد. چرا که همین جور ضد یخ، رسوب درون سیستم خنک کننده و بخاری رو از فی مابین میبره و احتمال داره که سیستم ترک بشه و یا آب از یکی از درزهایی که تا قبل از این با رسوبات گرفته شده بوده و الان رسوبش از در میان رفته، بزنه بیرون! سپس ترموستات و هوزینگ رو دارای گونه کهن و یا این که به اصطلاح تیپ ۲ یی تبدیل میکنیم! گونه های اولیه تا سال های 83 از نظر مونتاژ قطعات تغییر یافته نسبت به 405 کمی زود به صدا می زمین‌خورد و میزان مرغوب بودن مناسبی ندارد و این سبب ساز می شود اتاق کم کم در گیر سر و صدا شود. البته امکان داره یه خرده ذیل تر بیاد (حدود ۵ درجه) آن نیز در موقعیت جوی مضاعف سرد که طبیعی هست. رادیات در همه تیپ ها مشترک میباشد اما در اتومات ها خروجی برای خنک کردن گیربکس اتومات وجود داره و از حیث ظاهری مقداری متفاوت هست اما از حیث کارکرد مشابه بقیه تیپ ها عمل میکنه! چرا ترموستات ها خراب میشوند؟ ولی بعضی از نماد ها بین فساد چند گزینه از اجزا مشترک هستن و بایستی به نوبت بوسیله اشخاص ماهر گزینه باز‌نگری قرارگیرند. یک صدای دیگه مشابه زوزه نیز هست که از گیربکس میباشد و در یک سرعت بخصوص معمولاٌ حدود 70 به گوش میرسه که اون واقعاً رو اعصابه.