پیستون موتور خودرو چیست؟

می بایست به این نیز توجه داشت که در هر موتور و پیستون ماشین و بستگی به عمل کرد آن ها تعداد رینگ ها ناچیز یا این که فراوان می شود که همین تعداد از سه تا هفت متغیر است . حالا این موتورها در مزدا rx8 استعمال می شوند که اما آن نیز یک سری ماهیست که دیگر تولید نمی شود. در اکثری ازمواقع به جهت رفع همین نشتی ، بده بستان واشر سر سیلندر کفایت نمی کند و بایستی سطح زیرین سر سیلندر و قسمت فوقانی سیلندر تراش بخورد و مجددا روکش شود . چنانچه تعداد پیستونها افزایش پیدا کنند، بلوک سیلندر نیز ارتقا پیدا می کند و میل لنگ اتومبیل نیز اساسی اعتنا به این که سیلندرهای ماشین چه میزان است، قابلیت این که پذیرش شاتون چقدر باشد را خواهد پیستون و رینگ داشت. همین مرحله صاف از طریق تولید یک انحنا ریز بر بر روی حلقه موتور به‌وجود میآید که اهمیت دیده هم چشم نمیشود. و در ادامه دارای ذیل امدن پیستون ها میل لنگ به چرخش در میآید. در طول 180 جايگاه دوم از چرخش محور پمپ یعنی به محض اینکه پیستون ها موقعیت “رفت” را آغاز می نمایند، نصیب گشوده انتهای سیلندر به طرف شیار (به فرم نیم دایره) دهانه خروجی جهت دهی شده و روغن را اهمیت فشار از دهانه خروجی می راند. موتورهای دوزمانه که معمولی تر هم هستند، فاقد سوپاپ بوده و به ازای هر چرخش میل لنگ، سطح احتراق یکبار رخ می گیرد. این صدا مشابه به صدای بازخورد اشیاء فلزی به یکدیگر هست و از بالای موتور شنیده می شود و حساس گاز دادن و زیاد شدن به دور موتور ، صدا ناچیز خیس می شود و ناشی از یک یا این که تعدادی برهان پایین می باشد : پیش اشتغال یا این که احتراق زودرس به این معنی که سوختن پیش از موعد مخلوط هوا و بنزین در سیلندر – آوانس که آ نرا زدن دلکو نیز می گویند – به کارگیری از سوخت خیلی ضعیف ( مصرف بنزین بی آلایش به جای سوپر ) – شمع نامناسب ( از نظر معیوب بودن و یا شمع سرد و شمع گرم ) – گرم نمودن زیاده از حد موتور در اثر جرک گرفتگی و آلوده شدن رادیاتور . برای خرید قطعات حساسی مانند رینگ پیستون، صد رد صد از فروشگاههای دارای خرید نموده و به نماد استاندارد و کیفیت آن توجه فرمائید و به یاد داشته باشید که خرید کردن قطعات معیوب و بی کیفیت، باعث جراحت دیدن سایر قطعات موتور خودروی شما هم خواهد شد. برای ایجاد رابطه میان شاتون و پیستون، از همین پین فروش پیستون nfu استعمال می شود. شاتون معمولا در نصیب چپ خویش سوراخی به جهت روغن کاری دارد و همچنین اساسی یک ساقه و دو سر است و به طور معمول سرهای شاتونها مهم اندازههای متفاوتی هستند؛ به این صورت که سر ریز آن در سمت بالا و سر بزرگتر آن در سمت ذیل قرار داراست که مهم امداد پیچ و مهره به یکدیگر متصل میشوند، البته ممکن میباشد در موتور بعضا از خودروها هر دو مدل سر شاتون به شکل یک پارچه باشد و به جهت جزء‌جزء‌کردن و یا نصب آنها، شاتون میل لنگ را به صورتی ساختهاند که قطعاتی که دارای هم منقطع میباشند به هم دیگر متصل شوند. ولی موتورهای دو روزگار و چهار دوران و به تبع آنان پیستونهای به عمل رفته در طراحی آنها، تفاوتهای زیادی حساس هم دارا هستند که صرفا مهمترین آن ها به صورت خلاصه ارائه و از ذکر همگی آن‌ها در همین مقاله غربت می گردد. پیستون مهم قسمتهای متفاوتی است که اهمیت دقت به طراحی انجام شده در موتور، حیاتی نیز گوناگون هستند؛ البته برخی از قسمتهای آن در همه موتورهای یکسان می باشند. علائمی همچون مشاهده براده های خرد شده، رخنه در پیستون، تغییر رنگ تاج پیستون به رنگی شبیه قهوه ای، تولید لکه های سیاه، پریدگی در نصیب بالایی یا تاج پیستون، شکستگی در منطقه لبه پیستون و یا شاتون و گرفتگی پیستون، از پاراگراف نشانه ها خرابی پیستون هستند. تغییر و تحول در شیوه های خرید قطعات ولوازم یدکی، یک عدد دیگر از عامل ها اثر گذاری گذار در کاهش هزینه های اتومبیل است. امروزه صنعت های تولید کننده قطعات خودرو، به دلیل مصرف فراوان زیاد آن، به یک عدد از صنایع اساسی و مالامال درآمد در عالم تبدیل شده اند و ارزش های فروش آن روز به روز بخش اعظم و بخش اعظم می شوند. مزایا : : مقاوم در برابر حرارت و فشار بالا- انبساط کم- مقاوم در برابر سایش- قیمت ارزان. قدرت دوچندان متعددی ایجاد خواهد شد و این قدرت نسبتاً 4 برابر قدرت تولیدی توسط پیستون لاغر اصلی شاتون کوتاه می باشد . حرکت بالا و پایین وارد شدن پیستون، توسط شاتون به میل لنگ منتقل و تبدیل به حرکت دورانی می گردد و در واقع انرژی، تبدیل به کار شده و به چرخ های خودرو انتقال می یابد و او‌لین عملیات مهم حرکت ماشین شما به وقوع می پیوندد. وظیفه حلقه کمپرسی پرهیز از فرار و گریز کمپرس میباشد،و وظیفه رینگ روغنی کمپرسی دوری از بالا وارد شدن روغن و گریز کمپرس است، به این معنی که دو کاره و دو منظوره هست و در نصیب وسط دربین دو رینگ کمپرس و رینگ روغن قرار میگیرد. این مهروموم وظیفه به عبارتی رینگ و پیستون هست که بدور پیستون قرار میگیرد. تقریبا از آن روی که سازندگان همین قطعه، به میزان فراوان اندک به آن رخ بیضوی می‌دهند چرا که به دمای پیستون به زمان حرکت خودرو به شدت بالا میرود و حتی ممکن هست به دماهایی چون ۲۲۰۰ رتبه سانتیگراد هم برسد و همین دستور سبب انبساط پیستون ماشین میگردد و در همین وضعیت می باشد که پیستون شکل استوانهای به خود میگیرد. وقتی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در ارتباط اساسی اموزش حلقه پیستون موتورسیکلت وب وب سایت خویش باشید.