4 استراتژی های بازاریابی برای COVID-19 بحران

چگونه به بازار در طول همه گیر

از اتصال در روابط ما به در حال اجرا کسب و کارهای کوچک COVID-19 تبدیل کرده است راه ما زندگی می کنند, کار و معاشرت. من احساس خوش شانس است که من و خانواده ام سالم و امن و من در تلاش برای پیدا کردن فرصت های مثبت در تمام این.

به همین دلیل من به تازگی به اشتراک گذاشته یک مقاله به نام “چگونه به محوری خود را کوچک استراتژی کسب و کار در طول COVID-19 بحران” در وب سایت ما.

من هم از شنیدن بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک که بدانم که آیا یا نه برای جلوگیری از بازاریابی در طول COVID-19. این مقاله نشان داد کارآفرینان چگونه به بازار در طول این بیماری همه گیر از جمله راه برای ایجاد یک بحران استراتژی بازاریابی و:

  • کمک به مشتریان به جای به سادگی به فروش آنها

  • تمرکز بر رویدادهای آنلاین و ارائه

  • برنامه ریزی برای رشد آینده

  • توانمند سازی کارکنان

به عنوان ما همچنان خود جدا برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus من می خواستم به دنبال تا با برخی از راه های موثر برای حفظ کسب و کار شما در حال اجرا هموار و موفقیت.

در اینجا 4 استراتژی های بازاریابی را در نظر بگیرید:

1. تمرکز بر روی کمپین های دیجیتال

با خاموش کردن و یا کاهش بسیاری از آجر و ملات کسب و کار کارآفرینان با تکیه بیش از همیشه در استراتژی های دیجیتال. بخش بزرگی از بازاریابی نام تجاری در طول این همه گیر و به آینده در حال رفتن به تغییر اکثر (اگر نه همه) از کسب و کار کوچک آنلاین.

در واقع لری کیم از موبایل میمون فقط نوشت: “یک مشتری جدید خود را بسته و آجر و ملات مکان در سراسر کشور و در بر داشت ترافیک وب تا +150%.”

با توجه به Klaviyo یک ایمیل بازاریابی پلت فرم است که شیپور خاموشی به یک شبکه 30000 کسب و کار برای بینش 22 درصد از برندهای گفت: آنها هزینه های بیشتر بر روی تبلیغات. و 66 درصد از برندها هستند که هزینه های بیشتر بر روی تبلیغات نیز شاهد افزایش بهره وری با کاهش هزینه در هر 1000 برداشت (CPM) و هزینه هر کلیک (CPC).

اگر شما تعجب کنید که چگونه به بازار در طول بیماری همه گیر در نظر بگیرید با استفاده از Facebook, تبلیغات گوگل, تبلیغات, Instagram برای کسب و کار و یا لینک آگهی به مستقیم ترافیک به:

  • خوب تحقیق و وبلاگ های مفید و ویدئوها

  • آنلاین محصولات با حمل و نقل رایگان

  • خدمات مجازی به شما ارائه می چه که مالی درمان و یا آنلاین درس موسیقی

  • کارت های هدیه ای است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در حال حاضر و یا در آینده

که گفت: نترس به توقف مبارزات است که مربوط به حال حاضر و یا که شما فکر می کنید ممکن است به نوبه خود مشتریان خود را خاموش.

بخشی از بازاریابی نام تجاری در طول این بیماری همه گیر است که دانستن زمانی که به re-استراتژی و محوری به جای ادامه با یک تبلیغ انتخاباتی است که قصد ندارم به طنین انداز با-یا حتی نیاید-مخاطبان هدف خود را.

2. خود را به روز رسانی گوگل لیست کسب و کار

مشتریان و مشتریان بالقوه در حال شمارش را بر شما برای آخرین اطلاعات در مورد کسب و کار کوچک شما. اگر شما در حال بسته شدن شرکت خود را به طور موقت این که آیا شما تغییر ساعت شما در حال باز کردن و یا ارائه منظقه وانت در حال حاضر شما نیاز به اجازه دهید مردم می دانند.

با استفاده از گوگل پست می تواند یک راه عالی برای به روز رسانی به مردم در همه چیز از کاهش ساعت برای هدیه, خرید کارت. در اینجا برخی از راهنمایی از گوگل در مورد چگونه به بهترین تغییر مشخصات خود را.

و نگران نباشید در مورد SEO پیامدهای هنگامی که شما در حال ویرایش مشخصات خود را. برای مثال مارک کسب و کار خود را به عنوان به طور موقت بسته و نمی خواهد خود را تحت تاثیر قرار جستجو رتبه بندی و گوگل هنوز هم صفحه نمایش شما در نتایج جستجو.

اگر شما نمی بلافاصله تغییرات است که شما را به Google برای کسب وکار من مشخصات نشوید. گوگل گفته آنها ممکن است نقد و بررسی به روز رسانی برای کیفیت قبل از انتشار.

3. Don’t Stop ارسال در رسانه های اجتماعی

حتی اگر شما به طور کامل شاتر کسب و کار خود را برای زمان حال فعال ماندن آنلاین. در علاوه بر این به ابزارهایی مانند Google برای کسب و کار مشتریان خود را نگاه کنید Facebook LinkedIn Twitter و Instagram کانال برای اکثر تا به روز اخبار. به نظر می رسد واقعا بد به نوشته های منسوخ شده و یا اطلاعات بیحال خود را در صفحات رسانه های اجتماعی.

برخی از به روز رسانی شما می توانید به اشتراک گذاری عبارتند از:

  • خود استراتژی مدیریت بحران از جمله این مراحل شما در حال گرفتن برای حفاظت از کارمندان و مشتریان خود را (مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های کاری اجازه دادن به بیمار, کارکنان, کار, حصول اطمینان از کارکنان پوشیدن دستکش و غیره.)

  • تغییر ساعت و یا سیاست های کسب و کار (برای مثال تنها با اجازه دادن به یک فرد به فروشگاه در یک زمان)

  • اگر شما در حال گرفتن سفارشات آنلاین و/یا ارائه حمل و نقل رایگان

  • اگر شما خصوصی خرید و یا منظقه وانت گزینه های

  • نشاط بخشی, نقل قول و یا پیام های شخصی

یکی از مشتریان ما ارائه شده است خصوصی خرید قرار ملاقات و منظقه وانت برای مشتریان. Malary را در کلووردیل سال قبل از میلاد است یک مثال خوب از یک کسب و کار کوچک است که pivoting در طول COVID-19 و ارائه به مشتریان با کمی TLC.

4. مراقب باشید آنچه که شما به اشتراک گذاری

وجود دارد بسیاری از اطلاعات غلط در گردش در رسانه های اجتماعی, و می توان آن را خطرناک به مشتریان خود مشاوره اشتباه (نه به ذکر است بسیار آسیب رساندن به شهرت خود را).

در اینجا یک مثال از فقیر استراتژی های بازاریابی برای COVID-19 بحران: یک استودیوی یوگا در دلتا قبل از میلاد تعطیل در ماه مارس پس شکایت که امکانات نبود زیر اجتماعی-فاصله. نه تنها این, اما آنها ارسال خبرنامه ادعا که یوگا می تواند کمک به جلوگیری از گرفتن COVID-19.

بنابراین مپ مدیریت بحران استراتژی و فکر می کنم قبل از ارسال مقالات به همه مشترکین ایمیل های خود و یا مجدد چیزی است که شما خود را دیدم Facebook خوراک. استفاده از منابع قابل اعتماد برای coronavirus منابع مانند سازمان بهداشت جهانی و یا دولت کانادا.

برای مثال به جای حمل و نقل یکی از مقالات در خانه دست عفونی که در گردش, مشورت این لیست .

بخوانید: “پیدا کردن هدف خود را در خود به انزوا” در وب سایت ما:

گیر در خانه ؟ در حال حاضر زمان مناسبی برای کشف کردن هدف خود را! زندگی ما بسیار شلوغ است و ما به ندرت در یک لحظه فقط به نشستن در سکوت و تعمق در سفر زندگی ما و اینکه چگونه از آن باعث شده است تا به جایی که ما در حال حاضر.

برای بسیاری از ما را انتخاب کرده اند که به خود منزوی در حال حاضر زمان مناسبی برای استفاده از محیط ساکت تر برای کشف اگر شما منابع با ارزش استفاده می شود برای حداکثر اثر.

هر استراتژی های بازاریابی خود را برای COVID-19 بحران هستند همیشه نگاه به نام تجاری خود را برای راهنمایی. خود را با نام تجاری چشم انداز و ماموریت ها و ارزش ها باید همیشه خود را “ستاره شمال” را به عنوان شما فعال ماندن حاضر و اجازه دهید مشتریان خود را می دانم که شما در اینجا برای آنها-در حال حاضر و در آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *