Transdenominationalism و فکر جدید جنبش

موفقیت های اخیر از “راز” است که شاید به دلیل در بخشی به یک تلاش آگاهانه در بخشی از زمان نخست محصولات شامل مردم با ایمان در این مصاحبه. این اجازه داده است اکثریت مسیحی مخاطبان در ایالات متحده به آسانی قبول نظریه است که تا حد زیادی از غربی / دیدگاه مسیحی در چه زمانی به نام شرقی روش یا فلسفه رمز وسر و Theosophism.

جدید فکر جنبش آغاز شد در اواسط قرن 19 به عنوان یک راه در بخش ادغام اعتقادات در اعتقاد وحدت خدا (مانند تجربی مسیحیت نشان داده و در اولین به قرن سوم میلادی) با شیوه های آن را به حال دوری در طول دوران امپراتوری. امروز برخی بسیار موفق transdenominational جدید فکر کلیساها در حال پیوستن به بیشتر کلیساهای سنتی به عنوان یک مکمل به یک زندگی معنوی و روحانی حتی در نسبتا شهرهای کوچک.

یکی از برجسته برجسته مصاحبه شونده در این فیلم کاریزماتیک Rev. مایکل Beckwith, یک وزیر “فکر جدید / حکمت باستانی” الوهیت مقرر در مذهبی علم که تاسیس و اجرا می شود transdenominational Agape مرکز در جنوب کالیفرنیا. مراکز مانند آن شده اند ظاهر در سراسر شمال امریکا از اواسط 1990s با تورم جماعت اغلب با بیش از چند هزار نفر.

این برنامه در یک سرویس وجود دارد متشکل از توانمندی های شخصی و صلح هر چند ارتباطات و بین المللی رنگین کمان از باورها هستند که به شدت تحت تاثیر هندو و بودایی سنت. مانند گسترده جستجو بازیگران توسط والاس Wattles و Rhonda Byrne خود را برای پیدا کردن اسرار Transdenominational فکر جدید شامل یک کمی از همه چیز ارائه شده در چنین شیوه ای است که شما می توانید آن را تشخیص و راحت باشد اما فقط به اندازه کافی جالب بود و سرگرم کننده.

اما این بدان معنا نیست که مردم نمی خواهید جایی برای رفتن در روز یکشنبه. یکی از سریعترین بخش در حال رشد از ایمان در شمال امریکا است; transdenominational تمرکز بر معنویت تساوی افراد از ادیان مختلف که احساس می کنید بدون نیاز به سوئیچ وابستگی یا اعتقادات. آنها به سادگی لذت بردن از نشان می دهد و از بین بردن آنچه که آنها احساس می کنید که شخصا برای آنها مفید است.

ساختمان ها از جمله جماعت دیدار در اغلب عظیم و به نام مراکز به جای کلیساها. کمی به هیچ زمان صرف شده در مراسم و تلاش بیشتر است صرف بر ایجاد خلق و خوی مناسب برای, شاد, تجربه مشترک است. معمولا این به معنای تقویت گروه و پر زرق و برق, گروه کر به همراه بسیاری از سخنرانان. خدمات در این مراکز معمولا بسیار طولانی تر از حد معمول 45 دقیقه کاتولیک توده یا لوتری خدمات است که بسیاری از آنها استفاده می شود. هیچ زانو مورد نیاز, مگر اینکه روح حرکت می کند شما را به انجام.

این کلیساها به نظر می رسد به قرض گرفتن مقدار زیادی از راه اندازی و ظاهر به چادر تجدید حیات است که در سفر به ایالات متحده در اوایل تا اواسط قرن 20th. هر چند معمولا بدون ایمان شفا وجود دارد قطعا بحث در مورد جسمی و روحی سلامت به عنوان یک نتیجه از تفکر مثبت و نگرش باز.

در سال های اخیر بسیاری از محافظه کار واعظان و خاخام اند ابراز نگرانی کرد که چنین حرکت به سوی معنویت فردی را به اثبات پایان دین سازمان یافته با داشتن نیرویی سازمانیافته در جامعه. اما حضور در کلیسا چنین نشان می دهد که بسیاری از شرکت کنندگان در علاوه بر این به تعهدات موجود خود را به کلیسا به طور منظم.

الهیات است که فنر در اواخر قرن 20 با توجه به transdenominational جماعت استدلال می کند که شباهت های مشترک بین فرقه های مختلف مسیحی بیشتر از تفاوت های خود را. علاوه بر این تفاوت ها هستند که تصور می شود یک دارایی زمانی که پذیرفته شده به یک بزرگتر مسیحی چارچوب است.

در علاوه بر این به مذهبی علم جدید فکر جنبش افزایش داده است به بسیاری از سازمان های مستقل با انواع مختلف سازمان است. برخی دیگر در ایالات متحده شامل سازمان مستقل است که به طور جدی به گسترش امروز, جمله الهی, علم بشریت تیم وحدت و بنیاد جهانی برای زندگی بهتر. برخی از این گروه ها بیشتر از نزدیک با شناسایی transdenominational مسیحیت بیش از دیگران با وحدت بودن شاید یکی از نزدیک ترین روابط.

گروه های مختلف و سازمان های جدید فکر تمایل به استقبال کسانی که از خارج از گروه به خاطر یک شعار اصلی از فلسفه است که آن را باید در طول زمان تغییر — شنوایی و چه کسانی که در ادیان دیگر باید بگویم این است که یک راه برای رفتن در مورد انجام این کار. در حالی که بسیاری در فکر جدید جنبش را انتخاب کنید به دنبال آموزش در کتاب ها و یا به عنوان کمک به خود “تجارت” استفاده از یک کلیسا مانند خدمات برای بحث در مورد مسائل از معنویت ثابت کرده است و یکی از موفق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *